Skocz do zawartości

Planeta-seo :Jak czytać raporty? Google Analytics vs Facebook i różnice w mierzeniu efektów działań reklamowych


Newsbot

Rekomendowane odpowiedzi

Eactive.pl: Jak czytać raporty? Google Analytics vs Facebook i różnice w mierzeniu efektów działań reklamowych

Jeśli jesteś przedsiębiorcą lub osobą odpowiedzialną za marketing i korzystasz z rozwiązań reklamowych Facebook Ads, to pewnie zdarzyło Ci się (lub zdarzy się wkrótce) zobaczyć różnicę w danych raport...

Poleca: Polska Planeta SEO

View the full article

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności