Skocz do zawartości

Kanały spersonalizowane vs kanały URL


twari

Rekomendowane odpowiedzi

Nurtuje mniej pewien problem i im więcej czytam info z googla tym większy mętlik mam w głowie.

Sytuacja wygląda tak - na subdomenie mam zamieszczone reklamy adsense w kanałach spersonalizowanych - każdy format reklamy ma osobny kanał. Teraz chciałbym dodać reklamę na domenę główną (o zupelnie innej tematyce) i:

- czy mogę dodać po prostu jeszcze jeden kanał spersonalizowany i dodać go na tą niby inną www? (tak byłoby najwygodniej)

- czy też MUSZĘ dodać kanał URL? Bo to inny adres URL? A jeśli go dodam to czy w nim da się wyodrębnić podkanały spersonalizowane

Zależy mi na tym by na tej domenie było podobnie jak na subdomenie czyli każdy format reklamy w osobnym kanale, no ale to jednak dodanie reklamy na inny adres www. Z jednej strony Google pisze że można reklamę dodawać na wiele różnych stron bez żadnego konfigurowania ale z drugiej strony udostępnia kanały URL których działania jakoś chyba nie mogę pojąć.

Z góry dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kanały URL służą do monitorowania reklam w domenach, poddomenach, katalogach (działach strony) i poszczególnych artykułach. Dzięki temu masz możliwość sprawdzenia, gdzie najlepiej zarabiasz.

Kanały spersonalizowane służą do czegoś innego i są jak gdyby niezależne od kanałów URL. Ja używam tychże kanałów by porównywać skuteczność różnych kolorów, wymiarów i położeń jednostek reklamowych (mam inne kanały na kolory, inne na duże i małe jednostki, inne na jednostki wyrównane do lewej itd.). Dzięki łączeniu kanałów możliwe jest od niedawna, by dana jednostka reklamowa należała naraz do kilku kanałów, np. trzech określających wymiar, kolorystykę i położenie tejże jednostki.

Instalacja kanału URL polega w zasadzie tylko na jego stworzeniu.

Instalacja kanału spersonalizowanego polega na tym, że trzeba go stworzyć a następnie utworzyć jednostkę reklamową, która będzie "przynależeć" do tego kanału.

Jeśli chodzi o Twoje pytania, dodając reklamę na inny adres NIE MUSISZ tworzyć żadnego nowego kanału, czy to spersonalizowanego czy kanału URL. Dla Twojej wygody byłoby wskazane, gdybyś sobie stworzył zarówno jeden kanał URL jak i osobne kanały spersonalizowane dla każdej jednostki na nowej stronie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy, ale jeśli masz więcej niż jedną jednostkę reklam lepiej na każdą jednostkę osobny kanał a jeden kanał URL na witrynę i działy tematyczne a nawet poszczególne artykuły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności