Skocz do zawartości

Google Ads - opłacalność.


danonek163

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 30.08.2023 o 20:15, Arkaszka napisał:

A wiadomo że zawsze ktoś może wyklikać reklamę, albo zadzwoni jak akurat rozmawia się z innym klientem,  termin nie pasuje,  cena,  itd.

Haracz to mało powiedziane...

Opłacalność nie możemy szacować w skali 1:1, ale z jakiegoś dłuższego okresu = próbki badawczej, czy przynosi, to jakiś sensowny dochód, którego bez tego typu reklamy by by nie było.

 

HARACZ to mamy z ZUS bo ten jest narzucony.
ADS jest dobrowolne  typowo w kapitalistycznym modelu - kto da więcej ?

 

 

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Dużą rolę odgrywają również kampanie remarketingowe. Jeśli kierujesz je nieprawidłowo, sprzedaż leży. Sama kampania Search czy GDN na pozyskanie klienta bez remarketingu może być powodem nieopłacalności. Wszystko zależy od tego ile masz budżetu i jak skonfigurowane są kampanie.

Marketing gra mi w duszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności