Skocz do zawartości

[wykonam] Artykuły, opisy produktów i kategorii, treści na strony WWW, copywriting kreatywny i pod SEO | wystawiam FV

katarzyna.zawolik

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć! Nazywam się Katarzyna Zawolik i od ponad 6 lat pracuję jako copywriterka.

Piszę teksty na zlecenie. Wspomagam nimi zarówno sklepy internetowe, blogi, jak i usługowe strony klientów. Piszę, bo lubię. I umiem. Skorzystaj z tego.

Co jako copywriterka mogę Ci zaproponować?

– opisy produktów,
– opisy kategorii i podkategorii,
– artykuły na bloga, artykuły sponsorowane,
– teksty na stronę internetową (oferta, usługi, o firmie, itp.),
– teksty na portale sprzedażowe, takie jak OLX, Allegro, Gumtree itp,
– teksty do social mediów (Facebook i Instagram),
– treści do newslettera,
– copywriting kreatywny: nazwy, hasła, slogany,
– ... a nawet życzenia okolicznościowe. :)

* Musisz jednak wiedzieć, że w żadnym z tekstów nie schodzę poniżej stawki 22 zł netto za 1000 znaków ze spacjami. To dla Ciebie w porządku? W takim razie czytaj dalej!

Dlaczego warto ze mną współpracować?

– copywritingiem zajmuję się nieprzerwanie od ponad 6 lat,
– swoje doświadczenie rozwijałam w agencji SEO,
– pracowałam jako copywriter również w agencji eventowej,
– współpracowałam jako redaktor z największym podwarszawskim portalem informacyjnym,
– odbyłam owocne praktyki w największej agencji PR-owej na Pomorzu na stanowisku creative copywritera,
– wspomagałam poznańską agencję marketingową jako korektor i redaktor tekstów,
– przez 5 lat prowadziłam własnego bloga muzycznego,
– a obecnie współpracuję z serwisem zdrowotno-life'stylowym odnotowującym miliony odsłon miesięcznie (HelloZdrowie.pl), serwisem w duchu eko i zero waste (Siedem Ósmych), ogólnopolskim magazynem (Vege) i przede wszystkim z polskim sektorem e-commerce – małymi, średnimi oraz dużymi sklepami internetowymi,