Skocz do zawartości

Opisy produktowe - szybka rotacja produktów


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, 

 

jak podchodzicie do tematu opisów produktowych w sklepach, gdzie następuje szybka wymiana produktów? 

 

Ja piszę akurat o e-comm w branży fashion, gdzie w zasadzie co 3-5 msc następuje wymiana produktów na sklepie na nowe, a stare po prostu pokazują się jako karty produktów niedostępnych i w zasadzie jest mała szansa, że kiedyś powrócą na sprzedaż.

 

Stąd właśnie wątpliwość, czy skupiać się na opisach produktowych mimo wszystko (chodzi o bardziej rozbudowane, dłuższe), czy iść w prostotę i opisywać 4-6 głównych cech produktu np.: od myślników (merytorycznie opisywać najważniejsze cechy produktów, bez lania wody, ale też bez udziwniania). 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, zaq12wsx napisał:

bez lania wody, ale też bez udziwniania

Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie. Mogę tylko dodać że najważniejszy w całej sprawie są meta title i tytuł w H1. Jak to jest branża fashion to dochodzą zdjęcia z odpowiednim alt. Opisu może praktycznie nie być albo być szczątkowy na zasadzie dodatkowych cech które nie zmieściły się w/w elementach.  

𝓒𝓸𝓰𝓲𝓽𝓸, 𝓪𝓻𝓻𝓲𝓹𝓲𝓸 𝓭𝓲𝓮𝓶, 𝓿𝓲𝓿𝓸, 𝓬𝓻𝓮𝓭𝓸, 𝓮𝓽 𝓼𝓹𝓮𝓻𝓸, 𝓱𝓾𝓶𝓪𝓷𝓲𝓽𝓪𝓽𝓮𝓶 𝓷𝓸𝓷 𝓭𝓮𝓼𝓽𝓻𝓾𝓬𝓽.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności