Skocz do zawartości

Pro Futuro Grupa Netia


nowyuzytkownik

Rekomendowane odpowiedzi

mam od roku konto reselerskie w w/w firmie

przeszedłem tam z superhost z powodu legendarnych już standardów tej firmy

zaczyna jednak coraz bardziej mierzić mnie to Futuro, poczta kuleje, trafiają sie pady, support IMO coraz słabszy

czy ktos z tego forum korzysta z Futuro? jeśli tak chętnie posłucham innych opinii na ich temat

czy też zauważacie spadek jakości usług

niedługo kończy mi się abonament i nie wiem czy zmykać gdzie indziej czy dalej tkwić u nich

{ Sprzedam ten link}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam u nich 2 konta:

Jedno na starym jeszcze Futuro (chyba Futuro Flexo 2) i jedno nowe konta juz w Futuro/Netia.

W ciagu kilku lat nie zauwazylem praktycznie zadnych padow(procz oczywiscie kilku nocnych, zaplanowanych prac konfiguracyjnych na serwerach). Ogolnie serwerki smigaja jak burza, szczegolnie te nowe Futuro/Netia.

Do wad mozna zaliczyc troche oporna administracje(dodawanie nowych domen, jakies male rekonfiguracje serwera itd) wymagaja operacji z udzialem administratora serwera.

Sa mistrzami balaganu papierkowego... 2 razy wystawili mi zle faktury(raz zaplacilem po czym dostalem info od wierzyciela od niezaplaconej fakatury... WTF??), a raz zle naliczyli mi znizke promocyjna(a raczej w ogole jej nie naliczyli). Na szczescie zawsze mozna do nich przedzwonic i zmobilizowac ich do pracy. Przy konsolidacji Futuro/Netia nie odpowiadali na mejla z supportem.

Ogolnie serwery bardzo porzadne, ktore szybko smigaja. Cena tez dobra, szczegolnie atrakcyjna jest cena nowych pakietow Netia/Futuro. Wada jest maly burdelik w administracji roznymi kontami...

Pozdrawiam,

Ważka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to chyba ja mam jakiegoś wybitnego pecha albo leżę na jakimś serwerze w kotłowni ...

jeśli chodzi o wpisy DNS - jest OK, są robione szybko mam wrażenie że na bieżąco ktoś monitoruje skrzynki

natomiast serwer wolny - głównie pocztowy

idę zatem drzeć mordę na nich

pozdrawiam

{ Sprzedam ten link}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

NIGDY więcej Pro Futuro/ Netia itp. tworów. Dlaczego? Już piszę:

Minusy:

- od 10 czerwca nie dostałem faktury na zakupioną usługę przez co jestem w plecy jakieś 700 zł (nie mogę odliczyć VAT i dochodowy) - wcześniej 4 (słownie: cztery razy) byłem zapewniany że faktura została wysłana

- kontakt mailowy żadny, nie odpisują na maile

- na telefony do nich to wydałem już majątek - a i tak same, za przeproszeniem, debile tam pracują, nikt nic nie wie, nie potrafią pomóc, kontakt z adminem tylko mailowy, ale nie odpisuje

Plusy:

- dobrze chodzą serwery

Podsumowanie:

Jak przyjdzie zrobić coś ponad normę to trzeba uzbroić się w cierpliwość:P!

Ogólnie rzecz ujmując jak na dzień dzisiejszy będę tam rok i UCIEKAM!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności