Skocz do zawartości

Google AdWords pare pytań dla początkującego

Mystic007

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Jestem zielony jeśli chodzi o Google AdWords. Jednak chciałbym wykupić tam reklamy i teraz mam parę pytań:

1. Ile płacę za wyświetlanie reklamy?

2. Ile płacę za każde kliknięcie na moją reklamę?

3. Czy aktywację [20zł] płacę tylko raz?

4. Czy ustalę budżet, dodam reklamę, zapłacę pod koniec miesiąca i na tym koniec-czy muszę jakoś nadzorować reklamę, kontrolować to?

Proszę o pomoc, czytałem co google o tym pisze i nadal tego nie wiem. Proszę o wyrozumiałość ;)

• 3 tygodnie później...

Witam,

W odpowiedzi na Twoje pytania:

1. Za wyświetlenie reklamy nie płacisz nic, płacisz tylko za kliknięcie przez Internautę w Twój link sponsorowany

2. Kwota za kliknięcie zależy od popularności słów i fraz kluczowych, które samodzielnie wybierasz.

3. Aktywacja jest pobierana tylko raz

4. Warto co jakiś czas zoptymalizować swoją kampanię. Na początku też powinieneś sprawdzać czy Twoja kampania się wyświetla, czy nie została odrzucona oraz czy wszystkie frazy są aktywne.

Pozdrawiam,

Bartłomiej Juszczyk

1. Jeżeli kierujesz reklamę tylko na wyszukiwarkę to płacisz tylko za kliknięcia. Jeśli skierujesz także na witryny to są pobierane opłaty także za wyświetlenia).

2. Os 3 groszy - taka jest stawka minimalna. Niektóre słowa (wyrażenia) wymagają wyższych stawek za kliknięcia aby zaczęły się wyświetlać. Czym wyższa stawka za kliknięcie tym wyżej jesteś umieszczony w linkach sponsorowanych (w uproszczeniu).

4. Kontrola kampanii jest bardzo ważna jeśli zależy Ci na zoptymalizowaniu kosztów.

ps. możesz też zlecić firmie która się takimi sprawami zajmuje (autoreklama :) )

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie