Skocz do zawartości

Kampania Google Ads (wyświetlenia)


just220

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

Dwa dni temu uruchomiłem kampanie w Google Ads. Pokazuje mi, że wszystko działa poprawnie, jednak reklama ma 0 wyświetleń, 0 kliknięć i 0 wszystkiego. Czy jest mi w stanie ktoś pomóc zweryfikować w czym problem?, a może trzeba więcej czasu aby google zaczął pokazywać informację na temat wyświetleń, bo nie robi tego natychmiastowo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powodów może być x.

Zacznij od przekazania jak największej liczby danych nam, by można Ci było pomóc.

Jeśli to kampania inteligentna, czyli Performance Max, to potrzebuje czasu.

Jeśli klasyczna kampania na sieć wyszukiwania, to jakie słowa kluczowe i jakie stawki ustawiłeś?

 

Sprawdź, czy masz ustawiony dobrze zakres dat uwzględniający wczoraj i dzisiaj itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, just220 napisał:

Przez chwile  maks CPC było ustawione na 0,01zł czy to mogło być powodem?

W tym momencie w którym było ustawione - tak.

 

Słowa kluczowe ile mają wyświetleń według Planera słów kluczowych?
I jakie są stawki za pierwszą stronę na te słowa? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słowa kluczowe w planerze mają niewielką ilość wyświetleń 10-50, bo jest to kampania na specyficzny obszar, na którym wygląda na to, że ludzie akurat tej "usługi" za bardzo nie szukają, ale kazali to robie... Stawki na poziomie 0,30 - 0,90.

Edytowane przez just220
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, just220 napisał:

W jaki sposób ustawić to zadzownienie, tak aby była to konwersja


Dzwonienie nie robiłem, ale ustawiłam kliknięcia w link i powiem - nie jest to proste.
Tak, że nawet nie podejmuje się o tym pisać. 


Ale konwersja dzwonienia i tak nie będzie się zliczać w całości - bo tylko ze smartfonów, ponieważ ludzie używający komputerów przepisują numer więc się nie zaliczą. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konwersje z numeru telefonu widocznego na stronie mozna zliczac poprzez:

 

- klikniecia w aktywny link z numerem telefonu (do ustawienia poprzed Google Tag Manager), nalezy pamietac o dodaniu zmiennej uwzgledniajacej szerokosc ekranu odpowiedniego dla mobile;

- dla desktopow - uzywajac "forwarding number"- wtedy numer widoczny na stronie bedzie zmieniany na ten numer przekierowujacy, jesli wejscie bedzie z Google Ads. To rozwiazanie rowniez najlatwiej jest zaimplementowac przez Google Tag manager.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności