Skocz do zawartości

Na jak długo kupić link?

grzessiek

Rekomendowane odpowiedzi

Zastanawiem się na kupnem 2-3 mocnych linków ze stron o PR6. Na allegro jest kilka aukcji, które oferują umieszczenie takiego linku na okres 1 miesiąca.

I teraz moje pytanie - na jak długo wykupić link żeby osiągnąć długotrwały efekt? Czy miesiąc cokolwiek da, czy trzeba od razu nastawiać się na dłuższą współpracę i większe wydatki? Czy po usunięciu linku strona od razu poleci w dół czy efekty takiego linkowania będą widoczne dłużej - jak długo?

Pytania mogą wydać się naiwne, ale nie mam dużego doświadczenia w pozycjonowaniu.

pozdrawiam, g.

kup u mnie lub zlec pozycjonowanie

Moje linki są wartościowe jak np ten ze stopki

Przy wyborze linka kieruj się nie PR ale ilością jakie gosc ma ich na stronie .

Jak walnie z 50 to sobie go opusc, sprawdz wiek domeny i ile linków prowadzi do jego domeny i czy tematyka jest podobna przynajmniej w jego desc. i keywords.

Na miesiąc ci sie nie opłaca - kupuj 2-4 misiące, bo stron moze byc super cool ale w miesiac moze nie zaindeksowac twojego linka to zalezy od humoru google

Pozycjonowanie i reklama Reklamedia.pl - Pozycjonowanie - Reklamy Porady, opinie, newsy i przemyślenia o SEO. Zapraszam

No na allegro trzeba uważać. Niektórzy sprzedają np. link za 3 zł na miesiąc na farmach linków, chwaląc się przy tym np. PR4. Inni robią farmę np. 1zł na rok. Jeszcze inni robią to na jakimś module spamerskim (strona z pixelami, czy cos).

Moja rada - nie napalaj się na niską cenę. Zbadaj dokładnie co to za strona, sprawdź czy nie ma bana w wyszukiwarkach. Ważne, żeby sprawdzić ile faktycznie jest tych linków wychodzących (im mniej tym lepiej). PR ma niewielkie znaczenie więc się nim nie przejmuj. Uważaj też na tematykę strony.

A na jak długo? Tak, jak mówią - im dłużej, tym lepiej. Mi się wydaję, że 3-4 mc-e to takie minimum...