Skocz do zawartości

Pozycjonowanie nazw własnych


Maenal

Rekomendowane odpowiedzi

Zwróć uwagę na reklamę Renault (ta gdzie na czarmym tle pojawiają się znaki innych marek samochodów)
Reklama porównawcza jest w naszym kraju prawnie dozwolona.
bardziej ordynarne reklamy media marktu i saturna
Gdzie tu konkurencja?

Pewnie, że to konkurencja mimo, że to jeden i ten sam wlaściciel. Pójdź do kiosku i zobacz ile marek papierosów produkuje philip-morris. Zastanawiałeś sie kiedyś czy kupic elemy czy marlboro? Albo marsa czy snikersa? Przykłady marek konkurencyjnych mających jednego własciciela można mnożyć. To bardzo długi temat.

Co do reklamy porównawczej to jest właśnie to narzędzie, które legalnie pozwala pozycjonować się na czyjeś "trademarki" i z którego istnienia niektórzy nie zdawali sobie sprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czekam na ripostę

Jaką ripostę? nic nie kumasz ? zacznij wątek w temacie jak oszukiwać to ci podam metody.

teraz z grubej rury:

je...e cię ktoś siekrą w głowę ale w nocy na ciemnej klatce schodowej i go nie bedziesz widział (chociaż po zapachu wiesz, że to twój sąsiad spod trójki), sąsiad ma alibi (12 świadków) no i go nie wdziałeś - znaczy się wszystko jest w porządku :). - czaisz analogię ?

mrtn - koniec aluzji: podałem ci legalną metodę na pozycjonowanie na zastrzeżone nazwy. To wszystko. Walenie siekierą po głowie jest nielegalne. Poza tym biznes to nie rozgrywki snookera czy polo. Tam gdzie są pieniądze nie ma miejsca na sentymenty. :)

O tych nielegalnych sposobach to na poważnie mówiłeś? Z chęcia bym się z nimi zaznajomił, ale nie wiem czy takie coś jest dozwolone na forum. Nie widziałem tu takich tematów. Takie informacje na pewno by się przydały wielu użytkownikom. Po to żeby oczywiście wiedzieć przed czym i jak się bronić, a nie po to by takie techniki stosować :D

Take it easy:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. reklama porównawcza nie ma tu nic do rzeczy

2. spróbuj tego numeru na zachodzie. wypozycjonuj wysoko albo reklamuj sklepik obuwniczy na keya adidas albo reebok (albo daj swój adres pod ich znakami towarowymi) to ich prawnicy tak ci zerżna du*e, że kilka następnych Twoich pokoleń bedzie kase tym firmom płacić.

3. zastanawiałeś się dlaczego w boksach reklamowych nie można walić zatrzeżonych prawnie nazw i znaków towarowych ?

4. nie jestem pewien ale obiło mi sie o uszy o jednym procesie gdzie sąd nakazał zaprzestania używania zastrzeżonej nazwy w promocji firmy nie bedącej właścicielem owej nazwy.

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. reklama porównawcza nie ma tu nic do rzeczy

2. spróbuj tego numeru na zachodzie. wypozycjonuj wysoko albo reklamuj sklepik obuwniczy na keya adidas albo reebok (albo daj swój adres pod ich znakami towarowymi) to ich prawnicy tak ci zerżna du*e, że kilka następnych Twoich pokoleń bedzie kase tym firmom płacić.

3. zastanawiałeś się dlaczego w boksach reklamowych nie można walić zatrzeżonych prawnie nazw i znaków towarowych ?

4. nie jestem pewien ale obiło mi sie o uszy o jednym procesie gdzie sąd nakazał zaprzestania używania zastrzeżonej nazwy w promocji firmy nie bedącej właścicielem owej nazwy.

1. jak najbardziej ma, używasz w linku zastrzeżonego ciągu znaków zupełnie bezkarnie. Masz setki linków z konkurencyjną nazwą w anchorze, a klient nawet nie zna ich treści tylko wchodzi do ciebie bezpośrednio z G.

2. Próbowac nie będę bo nie sprzedaję sprzętu sportowego, poza tym również uznaje to za nieetyczne zachowanie i użył bym tego tylko w obronie.

3. Jest zapewne wiele przyczyn dlaczego się tego (zwyczajowo) nie robi i groźba pozwu nie jest tu głównym argumentem. Jako bardziej prawdopodobne widzę tu regulamin serwisu (zakażemy tego w regulaminie bo będziemy mieć dużo skarg od reklamodawców, a nie chcemy zeby za dużo do nas pisali bo będziemy z kolei musieli zatrudnić nowych pracowników, zwiększać koszty nie osiągając większych zysków z reklam. Druga propozycja braku takich treści reklamowych: niechęć do kosztownej walki firm o klienta na noże.

4. Takie procesy już były. Reklama porównawcza jest obwarowana wieloma przepisami. Nie można ordynarnie powiedzieć: "produkt yyy jest zdecydowanie lepszy od zzz. Nasi klienci nam zaufali, zaufaj i TY", ale już zwrot "Kto jest nalepszym wkładaczem płyt głównych w obudowy według komputer świat? aaa, bbb czy może ccc? sprawdź, nie czekaj!" jest jak najbardziej dozwolony. I nie ma tu znaczenia czy takie coś będzie dotyczyło reeboka czy adidasa czy też skupów butelek i makulatury w Zgorzelcu.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mylisz pojecia, reklama porównawcza nie ma tutaj nic do rzeczy a czepiłeś się jej jak przysłowiowy rzep...

piszemy o pozycjonowaniu/promocji na zastrzeżone nazwy własne tak więc "jak krowie na rowie " teraz:

przykład : moje buty są lepsze od adidasa (reklama porównawcza)

przyklad : adidas (a sprzedajesz chińskie kapcie)

przykład : adidas (a sklep internetowy z pcimia dolnego www.pcimsklepbuty.pl i w title ma "adidas" w description "adidas" i na pierwszej stronie logo adidasa w jpg z altem "adidas" a linki do sklepu ma z anchorem "adidas"

powinno teraz do Ciebie dotrzeć że z powyższym przykładem (reklama porównawcza gdzie reklamuje się własny produkt do innego z konkurencyjnego) nie jest reklamą promocją własnego produktu na nazwe zatrzeżoną dla innego produktu produkowanego przez konkurencje.

poniał czy potrzebujesz kilku dni ?? :D

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejna Ania na forum, cześć :D

Kila, jeżeli w frazie "Adidas" jesteś wstanie zawrzec porównanie to masz racje, ale jestem pewien na 100% że to Ci się nie uda.

-- No i mnie Beerbant wyprzedził.

stopka usunieta z wpoodu wirusa na stronie docelowej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mylisz pojecia, reklama porównawcza nie ma tutaj nic do rzeczy a czepiłeś się jej jak przysłowiowy rzep...

piszemy o pozycjonowaniu/promocji na zastrzeżone nazwy własne tak więc "jak krowie na rowie " teraz:

przykład : moje buty są lepsze od adidasa (reklama porównawcza)

przyklad : adidas (a sprzedajesz chińskie kapcie)

przykład : adidas (a sklep internetowy z pcimia dolnego www.pcimsklepbuty.pl i w title ma "adidas" w description "adidas" i na pierwszej stronie logo adidasa w jpg z altem "adidas" a linki do sklepu ma z anchorem "adidas"

powinno teraz do Ciebie dotrzeć że z powyższym przykładem (reklama porównawcza gdzie reklamuje się własny produkt do innego z konkurencyjnego) nie jest reklamą promocją własnego produktu na nazwe zatrzeżoną dla innego produktu produkowanego przez konkurencje.

poniał czy potrzebujesz kilku dni ?? :)

Nie wiem czy się dobrze zrozumieliśmy.

Zaczęło się od pozycjonowania na czyjąś zastrzeżoną nazwę.

Załóżmy, że chcesz być w pierwszej trójce na frazy kluczowe- nazwy konkurencyjnych majonezów. Co robisz?

1. Otrzymujesz (za kasę rzecz jasna) jakiś "fajny" certyfikat lub pierwsze miejsce w rankingu "gali" na najpiekniejszy majonez.

2. Stawiasz linki na zapleczowych "niezależnych" serwisach traktujących o majonezach link o treści: "Jaki majonez okazał sie najpiekniejszy według czytelników Gali: majonez babuni, dekoracyjny czy też <jakiś inny>. Sprawdź wyniki konkursu!" Link prowadzi do podstrony twojego serwisu gdzie masz wielkie godło certyfikatu i pierwsze miejsce twojego majonezu, a na pozostałych miejscach inne konkurencyjne produkty. ( i tu własnie pojawia się reklama porównawacza w zupełności dozwolona w takiej formie). Takich certyfikatów/rankingów/testów porównawczych/konkursów jest od groma.

3)Jesteś wypozycjonowany na marki konkurencji. Cieszysz się z wejść na swój serwis na hasło "Majonez babuni" czy "majonez dekoracyjny" no i czekasz na odwetowe ruchy konkurencji.

Wracając do wątku adidasa, zupełnie nie masz racji. Wpisz sobie w google adidas i zobaczysz link sponsorowany do serwisu firmowego new balance. Donieś na nich do adidasa, moze kiepsko się orientują w google. :) Myślisz, że pozwą ich do sądu? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejna Ania na forum, cześć :D

Kila, jeżeli w frazie "Adidas" jesteś wstanie zawrzec porównanie to masz racje, ale jestem pewien na 100% że to Ci się nie uda.

-- No i mnie Beerbant wyprzedził.

Specjalistą od marketingu nie jestem, ale jestem gotów założyć się o piwko, że istnieją ludzie umiejący tego dokonać:) Można to zrobić na zasadzie tego co zrobiło Renault w telewizji z toyotą, volvo, BMW i innymi. No tylko, że w formie linku tekstowego. Powołać się na niezależne testy np. najlepsze buty do biegania po drzewach. To tylko propozycje, późno jest

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Renault w telewizji z toyotą, volvo, BMW i innymi.

wlasnie, maly peesik ale moze ktos wytlumaczyc jakim cudem taka reklama jest mozliwa ? przeciez to jest wykorzystanie cudzych marek :D

przeczytaj ten artykulik, o którym wspomniałem w tytm wątku. Jest fajnie napisane co wolno, a co nie (chociaż i tak często rostrzygają o tym sądy). No i szukaj w google na hasło "reklama porównawcza"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności