Skocz do zawartości

Gigabit.ltd — Polskie mobilne proxy


Gigabit.ltd

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Niestety na najbliższej wieży komórkowej występują problemy, dlatego prędkość na niektórych portach może być niższa niż deklarowana.

Mamy nadzieję na rozwiązanie tego problemu przed południem 28.02. Jeśli na Państwa portach problemy z prędkością na portach zostaną po 14:00, prosimy o kontakt. 

 

E-mail: support@gigabit.ltd

Telegram: https://t.me/gigabit_ltd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dodaliśmy nowe porty z Orange :)

Czasami zdarza się, że podczas próby zmiany adresu IP operator przypisuje urządzeniu ten sam adres IP. Aby rozwiązać ten problem, dodaliśmy tryb pracy portu, w którym IP zmienia się, dopóki nie będzie się różnić od poprzedniego. W tej chwili włączamy ten tryb ręcznie, więc prosimy o kontakt na e-mail lub telegram w tej sprawie :) 

Od początku maja ten tryb będzie domyślnie włączony dla wszystkich portów.

 

E-mail: support@gigabit.ltd

Telegram: https://t.me/gigabit_ltd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności