Skocz do zawartości

moglibyście podać przykładową stronę "wartościowego zaplecza tematycznego?"


Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie... też jestem ciekaw.

Po przeczytaniu (nie, nie wszystkich jeszcze :)) postów tego forum, odnoszę wrażenie, że stworzenie dobrego zaplecza, to "po prostu" stworzenie atrakcyjnych dla szarego usera serwisów, najlepiej zbliżonych tematycznie do strony pozycjonowanej.

Pozdrawiam serdecznie

kov.

Radio internetowe: klub.fm

BankNews: bank news

clubbing.szn.pl: kluby szczecin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do zaplecza to przecież jest np 30 stron z kilkoma podstronami i już jest zaplecze ;)

Owszem. Chodzi mi o pokazanie jak wygląda pojedyncza strona tematyczna p[ozycjonująca serwis niszowy: np hodowla pasikoników, albo sklep z orientalnymi przyprawami.

Czym taka strona powinna się charakteryzować? jak najwięcej podstron, czy może jednak przede wszystkim jakość? Jakie treści ma w sobie zawierać?

Lepiej zrobić 10 pojedynczych stron na różnych subdomenach, czy 1 stronę z 10 podstronami w jednej (sub)domenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może taka informacja wystarczy:

Ranking wagi linków według Todda Malicoata:

1. naturalny, jednostronny link z serwisu o wysokich rankingach, umieszczony w treści. Treść serwisu zawiera w sobie interesujące nas słowa kluczowe;

2. j.w., ale treść serwisu nie zawiera słów kluczowych;

3. link reklamowy (czytaj kupiony) w wysoce rankingowanym serwisie, otoczony tekstem ze słowami kluczowymi;

4. głębokie linki (linki do podstron serwisu) z tzw. presell page. Presell page to strona stworzona i sprzedana nam przez inny serwis, na której umieszczamy linki do kilku naszych podstron. Linki otoczone są treścią zawierającą słowa kluczowe i ich wariacje. Serwis, w którym kupujemy stronę, linkuje do sprzedanej strony z większości swoich podstron;

5. link reklamowy ze słowem kluczowym w anchor text, serwis wysoce rankingowany;

6. jednostronny link ze słowem kluczowym w anchor text, link z serwisu powiązanego tematycznie, niekoniecznie wysoce rankingowany;

7. jednostronny link z samą nazwą domen, bez słów kluczowych z serwisu o dobrych rankingach;

8. jednostronny link ze słowem kluczowym z przeciętnego serwisu, niepowiązanego tematycznie;

9. jednostronny link z nazwą domeny z przeciętnego serwisu, niepowiązanego tematycznie;

10. link ze słowem kluczowym umieszczony w paragrafie tekstu na stronie z linkami;

11. link umieszczony na stronie z linkami w formie: Tytuł/Opis;

12. linki w sygnaturach na forach dyskusyjnych;

13. link zwrotny na stronie z linkami;

14. linki w podpisach komentarzy do blogów.

Czyli: najmocniejszy link uzyskamy linkując ze strony konkurencji i to w tekście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co cytujesz?

WOW, super> jeszcze tylko taka mała prośba od bardzo słabo zorientowanych. Mógłbyś spróbować podać (tak Pi razy oko) bezwzględną wartość takich linków przyjmując wartość 1 dla punktu 14.

Wiem, że wymagam czegoś prawie niemożliwego ze względu na wielość niewymienionych tu czynników jakie decydują o wartości linków, jednak może mógłbys chociaż spróbować zakładając takie same lub podobne okoliczności dla tych wszystkich linków.

Większość postów podejmuje ten temat na zasadzie: "lepiej mieć tyle takich linków niż tyle owakich". Jeśli dałoby się nieco chociaż tę wiedzę usystematyzować byłbym wielce zobowiązany (myśle, że inni użytkownicy forum również).

Z góry dzięki i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że wymagam czegoś prawie niemożliwego...

;) no właśnie - niemożliwe.

Nie mogę ponieważ nigdy nie robiłem takich testów i niechcę być gołosłowny.

Być może ktoś zrobił i potrafi dokonać przeliczenia typu: 147 linków w Qlwebach = 4 linki w serwisie tematycznym...

ale nie liczyłbym na to. Poza tym Google i wyszukiwarki to"żywy" organizm a raz zaczętego pozycjonowania nie można przerwać by utrzymać pozycję. Po co zatem przeliczać ile trzeba by być w top 10? Trzeba robić swoje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może ktoś zrobił i potrafi dokonać przeliczenia typu: 147 linków w Qlwebach = 4 linki w serwisie tematycznym...

ale nie liczyłbym na to.

Ech, po takim poście to już na pewno nikt mi nie napisze :piwo:

Może jednak pokusiłbyś się o "intuicyjną" ocenę bazując na swoim doświadczeniu i rozpoczął dyskusję. Szkoda bo o jakości linków mówią tu wszyscy, ale nikt poważny nie zdecyduje się zacząć dyskusji, która mogłaby nadszarpnąć autorytet.

Nie spodziewam się też, że ktokolwiek zrobił tyle testów, żeby odpowiedzieć rzetelnie na moje pytanie.

Może by tak zrobić anonimową sondę na ten temat i wyliczyć średnią? ;) Chętnych do ujrzenia wyników i zweryfikowania swojej wiedzy na pewno byłoby sporo

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może by tak zrobić anonimową sondę na ten temat i wyliczyć średnią? jezyk1.GIF Chętnych do ujrzenia wyników i zweryfikowania swojej wiedzy na pewno byłoby sporo

Ludzie nie odpowiedza wlasnie dlatego, ze nie maja kompetencji - po co Ci takim razie ankieta? Anonimowo też nie będą ich mieli wiec otrzymasz niemiarodajne informacje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może by tak zrobić anonimową sondę na ten temat i wyliczyć średnią? jezyk1.GIF Chętnych do ujrzenia wyników i zweryfikowania swojej wiedzy na pewno byłoby sporo

Ludzie nie odpowiedza wlasnie dlatego, ze nie maja kompetencji - po co Ci takim razie ankieta? Anonimowo też nie będą ich mieli wiec otrzymasz niemiarodajne informacje...

Nie oczekuję dokładnych odpowiedzi. niech to będzie podany jakiś zakres liczbowy np: jakiś tam link 10-100, inny link 20-2000 itd. Jesli da się widełki określić z lepszym przybliżeniem to świetnie, jeśli nie to też da to jakieś wyobrażenie. Ciężko usegregować takie linki, ale z tego co widzę to większość z was potrafi podać cenę jakiegoś linku dość precyzyjnie i zgodnie z wyceną innych. Stąd moje pytanie i prośba. Może jednak ktoś rzuci jakieś wartości chociażby dla kilku pozycji (które to może akurat testował)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po co ci to? Sam rusz głową i pomyśl jakie linki wg. informacji z forum będą najbardziej wartościowe - chcesz sie bawić w jakieś rankingi itp. a nie rozumiesz chyba że na wycene konkretnego linku składa się sporo czynników...przejdź od teorii do praktyki i próbuj, testuj, korzystaj z wiedzy w praktyce a nie zajmuj jakimiś rankingami które jeszcze chyba nikomu strony same nie wypozycjonowały.

Pozycjonowanie to nie przepis na szarlotke...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po co ci to?

po to, na przykład, żeby wiedzieć czy lepiej dodać do stu katalogów, czy też lepiej kupić dwa linki na stronę z tego forum lub z allegro.

Sam rusz głową i pomyśl jakie linki wg. informacji z forum będą najbardziej wartościowe - chcesz sie bawić w jakieś rankingi itp

Ruszyłem, na forum są same informacje względne (tzn cos jest dużo lepsze od czegoś, ale o ile to już nie wiadomo) po to każdy robi testy żeby mieć jak najdokładniejsze informacje o tym co robi. Wierzę, że sporo osób zrobiło takie testy odnośnie linków, jakby ktoś chcial sie podzielić efektami pracy to bedę zobowiązany.

nie rozumiesz chyba że na wycene konkretnego linku składa się sporo czynników...

rozumiem. przeczytaj moje posty w tym wątku, nie jest on długi.

przejdź od teorii do praktyki i próbuj, testuj, korzystaj z wiedzy w praktyce

Tak zrobię, ale wiedza o która pytam mogłaby mi pomóc zacząć pozycjonować z innego pułapu.

a nie zajmuj jakimiś rankingami które jeszcze chyba nikomu strony same nie wypozycjonowały.

święta racja, nie słyszałem jeszcze o takim przypadku. A jakieś głupie Pe eRy i inne wskaźniki od których ludzie uzależniają wartośc linku to z kosmosu przyleciały.

Pozycjonowanie to nie przepis na szarlotke...

i na końcu wartościowy truizm, od teraz to będzie moje motto (za pozwoleniem) :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności