Skocz do zawartości

[WYKONAM] Artykuły, opisy produktów i kategorii, teksty na strony WWW, hasła reklamowe | wystawiam FV

katarzyna.zawolik

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć! Jestem Kasia i od ponad 7 lat piszę skutecznie teksty na zamówienie.

Teksty, które sprzedają, pozycjonują, przekonują. Piszę, bo lubię. I umiem. Skorzystaj z tego.

-> Co jako copywriterka mogę Ci zaproponować?

– opisy produktów,
– opisy kategorii i podkategorii,
– artykuły na bloga, artykuły sponsorowane,
– teksty na stronę internetową (strona główna, oferta, usługi, o firmie, itp.),
– teksty na portale sprzedażowe, takie jak OLX i Allegro,
– teksty do social mediów (Facebook i Instagram),
– treści do newslettera,
– copywriting kreatywny: nazwy, hasła, slogany,
– ... a nawet życzenia okolicznościowe. :)

-> Dlaczego warto ze mną współpracować?
| O doświadczeniu |

– Copywritingiem zajmuję się nieprzerwanie od 7 lat.
– Swoje doświadczenie rozwijałam w wyspecjalizowanej agencji SEO – wiem o pozycjonowaniu więcej niż większość copywriterów.
– Pracowałam jako copywriter również w agencji eventowej i uczyłam się fachu w największej agencji PR-owej na Pomorzu na stanowisku creative copywritera.
– Byłam korektorką i redaktorką tekstów w poznańskiej agencji marketingowej. Szkoliłam grupę zdalnych copywriterów z zakresu poprawnej polszczyzny.
– Mam doświadczenie w dziennikarstwie. Pisałam w największym podwarszawskim portalu informacyjnym, serwisie zdrowotno-lifestylowym odnotowującym miliony odsłon miesięcznie (HelloZdrowie.pl), a obecnie piszę w ogólnopolskim magazynie utrzymanym w duchu eko (Vege). Dziennikarstwo nauczyło mnie tego, jak ważny jest research oparty na różnorodnych i sprawdzonych źródłach. Dziś nie ruszam z pisaniem, póki go nie przeprowadzę.

| O stylu działania |

– Opracowałam własny sposób pracy z tekstem. Dzięki niemu otrzymasz materiał, który nie będzie wymagał poprawek. A jeśli zechcesz coś zmienić, zrobię to w ciągu kilku godzin i za darmo!