Skocz do zawartości

Koniec voucherów dla wszystkich


Rekomendowane odpowiedzi

Google donosi:

"Od 31 marca 2007 r. kredyty promocyjne będą dostępne w programie Google Advertising Professionals jedynie dla Kwalifikowanych konsultantów oraz kwalifikowanych firm. Uczestnicy programu niemający statusu Kwalifikowany nie będą już uprawnieni do kredytów promocyjnych.

W przypadku osób aktualnie korzystających z kredytów promocyjnych, lecz jeszcze niezakwalifikowanych, istniejące kredyty zostaną cofnięte po tej dacie, a nowe kredyty będą przyznawane dopiero po uzyskaniu statusu Kwalifikowany."

W sumie i dobrze :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla wszystkich - stawki za kliknięcie powinny pójść w górę.

Program do nauki na uprawnienia budowlane i przygotowujący do egzaminu na uprawnienia budowlane.

Okulary przeciwsłoneczne polaryzacyjne oraz okulary antyrefleksyjne zerówki do pracy przy komputerze.

Największy wymarzony kamper barbie fbr34 firmy mattel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kadzielawski, czy możesz podać link do strony Google, gdzie zostało to załączone?

Wydaje mi się, że nie czytacie ze zrozumieniem.

Vouchery dalej będą dostępne, tylko:

Od 31 marca 2007 r. kredyty promocyjne będą dostępne w programie Google Advertising Professionals jedynie dla Kwalifikowanych konsultantów oraz kwalifikowanych firm. Uczestnicy programu niemający statusu Kwalifikowany nie będą już uprawnieni do kredytów promocyjnych.
Dotychczas każda osoba, która zapisała się do programu Google Advertising Professionals otrzymywała możliwość przyznania kredytu promocyjnego (ale nie vouchera), który po odpowiedniej weryfikacji, był przydzielany na konto klienta bez wpisywania przez niego kodów. Osoba, która stała się "kwalifikowanym konsultantem", czyli zapłaciła Google za test i poprawnie go zdała, mogła przyznawać więcej kredytów promocyjnych.

Zmienia się tylko to, że teraz aby dawać kredyty promocyjne (ale nie vouchery), trzeba będzie posiadać status kwalifikowanego konsultanta.

W przypadku osób aktualnie korzystających z kredytów promocyjnych, lecz jeszcze niezakwalifikowanych, istniejące kredyty zostaną cofnięte po tej dacie, a nowe kredyty będą przyznawane dopiero po uzyskaniu statusu Kwalifikowany

Dotyczy to osób, które dostały kredyt promocyjny od razu na konto, czyli wcześniej musiały one zatwierdzić zwierzchnictwo nad swoim kontem konsultantowi Google Advertising Professionals.

Kredyt promocyjny to nie voucher.

Kredyt promocyjny jest przyznawany na konto klienta przez konsultanta.

Voucher (czyli kod) klient sam wpisuje do swojego konta. Jest to oddzielny program i nie ma on nic wspólnego z Google Advertising Professional.

Home.pl też oferuje vouchery (przy kupnie serwera), a ich promocja trwa do 31 maja 2007, ponadto vouchery oferuje tysiące firm, takiej wielkości jak godaddy, nie możliwe zatem jest wprowadzenie restrykcji w korzystaniu z voucherów. Po prostu było by to niezgodne z umowami pomiędzy Google a firmami hostingowymi :D

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kadzielawski, panikę siejesz... Vouchery to chyba najbardziej opłacalna forma reklamy jaka obecnie istnieje, także daj im Boziu zdrowia szczęścia i prawnuków, w czerwcu jak można było hurtem kupić po 3zł za sztukę, to był chyba rekord stulecia w opłacalności reklamy. A Adsensowcy niech jakoś przecierpią :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gustaw OK. Dlatego też cytowałem bo każdy może zrozumieć jak chce.

Informacja pochodzi z Google Advertising.

Dla mnie to informacja, że zbliża sie koniec voucherów, aczkolwiek temat postu faktycznie może wskazywać na vouchery - przepraszam.

Tymczasem zabierają się za konta niekwalifikowane, następny krok to vouchery.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam czemu wycofanie kredytow promocyjnych mialoby zwiekszyc stawki ?

Chyba im wiecej reklam tym wyzsza stawka aby sie wbic na pierwsza pozycje bo przeciez konkurencja wieksza :)

jak kupujesz reklame wartś 200zł za 40zł to jesteś w stanie zaoferowac więcej

więc z voucherami stawki są większe a nie mniejsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby artykul dotyczyl voucherow a nie kodow promocyjnych to:

Adsensiarze placza bo MFA mniej dochodowe

Adwordsiarze placza bo kampanie za takie same pieniadze mniej efektywne przynajmniej o 50%

Google sie cieszy bo realnych pieniedzy wiecej w kasie napewno z reklam, mniej smietnikow MFA do sprawdzania, jeszcze jakby poparlo sobie to nieudowodniona jeszcze teoria o spadku pozycji po usunieciu kampani to napewno wiecej zyska niz straci, przynajmniej poki przewyzsza iloscia i jakoscia klientow swoja konkurencje, a potrwa to pewnie jeszcze ..jeszcze jeszcze

ktos powie, ze to prowadzi do samozaglady i odwrocenia sie od AWGoogle, ale czy Onet placze ze ma opinie smietnika? Mimo wszystko warto zaplacic za boksy, bo idealistyczne spojrzenie, ze "jeba.. Onet jest chu.. i nie bede kupowac w tym smietnisku boskow dla zasady" nie jest chyba najlepszym wyjsciem, bo te 7% (ranking.pl) w ostatnim kwartale Onetu potrafi byc dochodowe dla kieszeni klientow, co wiadomo, ma przelozenie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sory za posta pod postem, ale jestem ciekaw jak u was bo u mnie korelacja czasu wyczerpania sie kampani do spadku pozycji jest perfect tym razem... wczoraj sie pokazywaly jeszcze reklamy, dzisiaj konto puste, w skrzynce info od aw z info o wyczerpaniu sie srodkow.

Dotyczy to tylko jednej strony (z kilku na tym koncie), ktora juz kilka miesiecy jest w sponsorowanych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności