Skocz do zawartości

wyniku uzupełniajace (bałagan)


lukpiotr

Rekomendowane odpowiedzi

witam

linkuje moja strone zawsze www.aqua-garden.pl od kilku dni po wpisaniuw google site:www.aqua-garden.pl isite:aqua-garden.pl mam inne wpisy wiekszość stron jest w wynikach uzupełniajacych.

www.qua-garden.pl (strona główna) ma do tego nie aktualny wpis i wydaje mi sie ze to własnie ten wpis wszystko mi nisczy .

podpowiedzcie mi cos jak moze ten wpis zktualizowac co mam zrobic .

głównie martwia mnie wyniku uzupełniające czyli istnieja 2 podobne strony w necie (w dodatku to jedna i ta sama) jak to naprawić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się zainteresowałem.

Zaproś kogoś do mieszkania. Niech usiądzie obok Ciebie. Poproś go, by przeczytał to, co napisałeś na forum. A potem zadaj mu pytanie, czy cokolwiek z tego zrozumiał.

Nie znam się na sprawie, ale znam się na języku polskim. Mimo chęci nie wiem, o czym piszesz.

"...wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy..."

Zawiodły i rozczarowały, więc nie polecam: ReMedia z Bydgoszczy, Net-Sukces Krzysztof Ziółkowski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się zainteresowałem.

Zaproś kogoś do mieszkania. Niech usiądzie obok Ciebie. Poproś go, by przeczytał to, co napisałeś na forum. A potem zadaj mu pytanie, czy cokolwiek z tego zrozumiał.

Nie znam się na sprawie, ale znam się na języku polskim. Mimo chęci nie wiem, o czym piszesz.

prosze o porady na temat strony a nie mojej polszczyzny, jeśli nie masz nic do napisania na temat to lepiej nic nie pisz "jesli bede potrzebował rady od ciebie wejde na forum dla polonistów"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie