Skocz do zawartości

Strony z produktami


Rekomendowane odpowiedzi

Opracowujemy własny unikalny schemat opisu na zadzie nagłówki + punkty/akapit lub tabela.

Do tego minimalistyczny opis do 200 znaków (jedno dwa zdania do description). Ten opis można masowo wygenerować podając wszystkie podstawowe cechy (kolory, materiały, rozmiary) i znając pełną listę fraz dla danego tematu. Czyli nadłubiesz się tylko raz a później w większości tylko kopiuj wklej. Wadą jest to że gramatykę musisz korygować ręcznie.

Całość jest dostatecznie unikalna dla google. Dla ludzi powiedzmy ujdzie. Ludziom zresztą nie zależy na zbyt dokładnych opisach. Kupują na podstawie kolejno nazwy, zdjęcia, ceny. Tylko ci co nie znają danej marki interesuje opis. Zresztą każdy szuka w opisie czegoś innego. Jedni skupią się na cechach produktu a innych będzie interesowało wyłącznie czy dany produkt jest nowością w sezonie lub limitowaną edycją która jest w wyprzedaży .

  • Like 1

𝓒𝓸𝓰𝓲𝓽𝓸, 𝓪𝓻𝓻𝓲𝓹𝓲𝓸 𝓭𝓲𝓮𝓶, 𝓿𝓲𝓿𝓸, 𝓬𝓻𝓮𝓭𝓸, 𝓮𝓽 𝓼𝓹𝓮𝓻𝓸, 𝓱𝓾𝓶𝓪𝓷𝓲𝓽𝓪𝓽𝓮𝓶 𝓷𝓸𝓷 𝓭𝓮𝓼𝓽𝓻𝓾𝓬𝓽.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapoznaj się z tym nagraniem:

https://youtu.be/1bl-CpoMg5Q

 

  • Like 1

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Mion napisał:

z tym nagraniem

Nie ma tam za wiele o opisach. Dużo jest o podziale na kategorie czy nazywaniu produktów.

Ogólnie temat w sklepach jest złożony. Z reguły musisz wybrać JEDNĄ stronę które chcesz mieć w top na określoną frazę. Nie zawsze będzie to kategoria, może to być artykuł na blogu albo określony jeden produkt. Później trzeba rygorystycznie pilnować by nie popełnić błędu i nie zdublować fraz na drugiej stronie kategorii/produktu/artykułu na blogu. Na końcu pozostaje walka z googlarzem bo ten może być przeciw twojej wizji. Nie zapominajmy też o nowo wprowadzanych produktach które w momencie wprowadzenia maja bonus w google - taki bonus działa przy detalicznych ilościach, przy masówce jest wręcz odwrotnie. 

  • Like 1

𝓒𝓸𝓰𝓲𝓽𝓸, 𝓪𝓻𝓻𝓲𝓹𝓲𝓸 𝓭𝓲𝓮𝓶, 𝓿𝓲𝓿𝓸, 𝓬𝓻𝓮𝓭𝓸, 𝓮𝓽 𝓼𝓹𝓮𝓻𝓸, 𝓱𝓾𝓶𝓪𝓷𝓲𝓽𝓪𝓽𝓮𝓶 𝓷𝓸𝓷 𝓭𝓮𝓼𝓽𝓻𝓾𝓬𝓽.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, Grey Ronin napisał:

Nie ma tam za wiele o opisach.

@Paqmiał jeszcze inne o wariantach produktów i opisach, ale nie mogę znaleźć ;(

 

45 minut temu, Grey Ronin napisał:

Nie zawsze będzie to kategoria, może to być artykuł na blogu albo określony jeden produkt.

wpis na blogu >  IMHO  Bez sensu - mając sklep nie będzie zapraszał ludzi na bloga o szukanym produkcjie.
Parafrazując nie ma sensu zapraszać ludzi chcących zjeść obiad na stoisko z książkami o gotowaniu, choć będzie to jego stoisko zamiast do swojej restauracji.

  • Like 1

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Mion napisał:

mając sklep nie będzie zapraszał ludzi na bloga o szukanym produkcjie

 

Artykuł na blog może mieć bardzo dużo kalorycznej treści - co lubi G.
Kategoria której opis ma kilka tysięcy znaków - to natomiast raczej słabe UX użytkownika.    
W artykułuje na blogu może bez problemu zareklamować swój produkt/kategorie kierując w głąb sklepu.    

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.07.2023 o 11:07, Grey Ronin napisał:

Ten opis można masowo wygenerować podając wszystkie podstawowe cechy (kolory, materiały, rozmiary) i znając pełną listę fraz dla danego tematu. Czyli nadłubiesz się tylko raz a później w większości tylko kopiuj wklej.

Do tego wykorzystałbym ACF i plik importowy ? albo ZennoPoster❤️ (zamiast kopiuj/wklej)

 

16 minut temu, Mion napisał:

wpis na blogu >  IMHO  Bez sensu - mając sklep nie będzie zapraszał ludzi na bloga o szukanym produkcjie

Moim zdaniem (w przypadku sklepów) artykuł na blogu powinien spełniać wymogi HCU i pełnić rolę lejka sprzedażowego ale chętnie poznam twój punkt widzenia dokładniej :)

  • Like 1

Pomogłem? Podziękuj punktem reputacji ->

dzięki    
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój punkt widzenia jest taki, jaki przedstawiłem. Jeśli klient wchodzi na kategorię produktów jakich szuka, to jest jest tam, gdzie chciał być. Jeśli wchodzi w jakiś wpis w blogu, to nie koniecznie musi go zaciekawić. Nie znalazł czego szukał, więc odbija ze strony i tyle nam z chwały Rzymu.

Jak to niektórzy nazywają , MUSI wykonać kolejne akcje > kliknięcia w odnośniki > by dostać się do produktu ?

  • Like 1
  • Thanks 1

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Mion napisał:

Mój punkt widzenia jest taki, jaki przedstawiłem.

Artykuły na bloga tworzymy po to by zasugerować klientowi co ma kupić - co się ma męczyć i pytać po forach i FB albo przeglądać cała ofertę tysiąca butów. Nigdzie indziej nie napiszesz TOP 10 najlepszych butów sportowych do biegania na sezon 2025. Zakładam że ktoś podchodzi do tego ambitnie i poważnie a nie jedynie na odpieprz zamieścimy 10 dowolnych butów i podlejemy to gestem sosem pustosłowia. Takie artykuły o ile są dobrze napisane najlepiej się promuje i dobrze wchodzą w top.  

 

Edytowane przez Grey Ronin

𝓒𝓸𝓰𝓲𝓽𝓸, 𝓪𝓻𝓻𝓲𝓹𝓲𝓸 𝓭𝓲𝓮𝓶, 𝓿𝓲𝓿𝓸, 𝓬𝓻𝓮𝓭𝓸, 𝓮𝓽 𝓼𝓹𝓮𝓻𝓸, 𝓱𝓾𝓶𝓪𝓷𝓲𝓽𝓪𝓽𝓮𝓶 𝓷𝓸𝓷 𝓭𝓮𝓼𝓽𝓻𝓾𝓬𝓽.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Proponuję opracować unikalne opisy (zwłaszcza zajawki wyświetlane na listingach) tylko dla produktów wyświetlanych na pierwszych stronach najważniejszych kategorii. Z jednej strony produkty te są mocniej podlinkowane (tj. z wyższego poziomu niż reszta) i unikalne opisy właśnie dla nich mogą dać im pewnego boosta. Z drugiej strony wyeliminujesz problem DC na podstronach kategorii.

 

Nie zrobisz tego jednak, jeśli kategorie wyświetlają zmienne listingi, np. jeśli są to ostatnio dodane produkty. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
4 godziny temu, Butful1980 napisał:

Zamiast tworzyć całkowicie unikalne treści dla każdego produktu, skoncentruj się na podstawowych [..] dostarczyć informacje o różnicach między...

A czym się to według Ciebie rożni od "unikalne treści dla każdego produktu" ?

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Nie kop tak głęboko bo górnicy wyjdą 🤨

@Jungler BTW Regulamin serwisu się kłania....

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Mion napisał(a):

kłania....

tak, pokłoniłem się ;)

  • Like 1
  • Thanks 1

Agencja marketingowa Semgence istnieje na rynku od 2018 i odpowiada za prowadzenie działań SEO dla wielu firm małych i dużych. Prowadzimy też kampanie Google Ads - niedawno zostaliśmy sie Partnerem Google spełniając odpowiednie kryteria. Betapoint

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności