Skocz do zawartości

Google nie płaci za kliknięcia


kwiatu5

Rekomendowane odpowiedzi

Reklamy CPM są rozliczane za wyświetlenia, nie za kliknięcia. Z tego względu można mieć 0 kliknięć i wpływy albo kilka kliknięć i znikome, ledwie zauważalne zarobki. Przy tych wspomnianych przeze mnie 0,17$ za 1 000 wyświetleń wychodzi, że pierwszy cent pokazuje się dopiero po kilkudziesięciu (ok. 30?) wyświetleniach reklamy, kiedy mogło być już kilka kliknięć.

Z tego względu reklamy CPM są dobre z punktu widzenia wydawcy na stronie, która ma kiepską klikalność, choć pewnie reklamodawca szybko się połapie, że mu się to nie opłaca... :przytul:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To też się nie opłaca jeśli odwiedzalność jest za słaba... A ja cały czas myślałem, że oprócz kliknięć dostaje się za wyświetlenie, jako bonus...

Teraz wiem skąd ten 1C +/- :przytul:

Portal komputerowy

-
webmastering, biznes

Forum IT - informatyka, komputery, technologie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności