Skocz do zawartości

Czy Yahoo ma chrapkę na polski rynek ?


milkus

Rekomendowane odpowiedzi

Od kilku miesięcy obserwuję Yahoo. Po woli pewne elementy ulegają spolszczeniu.

Wystarczy spojrzeć na maila od Yahoo - jest po polsku i muszę powiedzieć, że mi się z tej skrzynki lepiej korzysta niż z Gmaila (chociaż nad językiem polskim mogli by jeszcze chwilkę popracować)

Co o tym myślicie ? Może już czas brać bardziej serio tą wyszukiwarkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

°K°: Tu sie mylisz. Y! nie jest tylko wyszukiwarka, a i trudno mowic o udziale w rynku, ktory nie byl w rejonie zainteresowan firmy. Czy od powstania g. po polsku i otwarcia oddzialu w polsce cos sie zmienilo? pewnie ... czy by sie zmienilo gdyby y! weszlo na polski rynek? owszem ... konkurencja zawsze jest zdrowa.

Giełda Domen Internetowych - najlepsze domeny w sieci
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Saint oczywiście, rozmawiamy tutaj na temat wyszukiwarki jakie ma znaczenia dla SEO w Polsce.

W innym wypadku należałoby postawić pytanie czy Onet, Wirtualna Polska, Interia powinny bać się Yahoo.

Bo to można miarodajnie porównać, natomiast portal yahoo vs wyszukiwarka Google nie.

ps. yahoo jak yahoo ale live.com położy na kolana Google z wbudowaną wyszukiwarką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cieszyłbym się gdyby tu weszli.

konkurencja zawsze jest na +

teraz o Y w kontekscie polskiego rynku nie ma co mówic bo udział miesci sie w granicy błed statystycznego.

mozna natomiast myslec i kombinowac nad rozgryzieniem pewnych szczegółów działania algorytmu kto sie nie bawił przy tym

Trochę informacji o mnie i kontakt: Leszek Wolany

Jedyny: Magazyn Marketingu w Wyszukiwarkach SEM Specialist

Droga do efektywnej pracy - Najlepszy system oparty o Getting Things Done - nozbe.com Teraz także po Polsku, z aplikacją na iPhone i iPada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jednak mysle, ze jesli by weszli na polski rynek z nawet 1/3 oferty portalu + wyszukiwarka w jakiejs kompletnej w miare formie to mogli y zzrobic zamieszaniew portalach - mowie o wp i onet bo interi i reszta to raczej mniej liczace sie sa - wyszukiwarek powiedzmy cie capnie g. odrazu 1/3 rynku, ale przy dobrym marketingu przy dobrej promocji moze stopniowo wypelniac pewne niszowe sprawy i nadgryzac tort g. ... nam wiadomo o co chodzi o reklame kontekstowa i to by bylo dobre bo w koncu wszedl by jakis bardziej liczacy sie gracz na rynek.

Giełda Domen Internetowych - najlepsze domeny w sieci
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewne elementy ulegają spolszczeniu

Za obsługę tych "spolszczonych elementów" odpowiada brytyjska filia Y! Jeżeli coś w tym kierunku jeszcze zadziałają, to ze względu na rozrastającą się Polonię.

Dochody Y! spadają - 11% w stosunku do 2006, więc to jest moment w którym albo wykonają rzut na taśmę, albo bedą walczyć o utrzymanie pozycji na macierzystym rynku. Jeżeli nie uda im się powstrzymać tendencji - za dwa lata relacja Yahoo-G w usa będzie taka jak Onet-G w Polsce. Resztki środków wpakowali chyba w Chiny, a i tak Baidu kiwa ich tam jak chce, więc wszystko wskazuje na to, że nie doczekamy się konkurencji Y-G u nas.

Tym bardziej, że porównanie sił wypada blado: 140 mln$ kwartalnego dochodu Y vs 3mld$ wydatków G w jednej transakcji. Jedni są skazani na śmierć, inni na sukces, a my na monopol.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności