Skocz do zawartości

Planeta-seo :Cost Per Impression (CPM). Definicja CPM.


Newsbot

Rekomendowane odpowiedzi

TomaszStarzynski.com: Cost Per Impression (CPM). Definicja CPM.

Metryka „Cost Per Impression” (CPM) oznacza koszt za tysiąc wyświetleń reklamy i jest jednym z ważnych wskaźników, które pozwalają ocenić skuteczność kampanii reklamowej. Innymi słowy, CPM to koszt,...

Poleca: Polska Planeta SEO

View the full article

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności