Skocz do zawartości

Tysiąc linków do mojej strony, które nie powinny istnieć


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Wszedłem na wyszukiwarkę bing.com i yahoo.com aby sprawdzić czy tytuły i meta opisy mojej strony głównej są takie jak je wpisałem w YoastSEO w WordPressie. Okazało się, że są... w porównaniu do wyników w wyszukiwarce Google, która uznała, że wie lepiej co ma u niej się znajdować. Ale mniejsza z tym bo to nie jest już większym problemem. Po wpisaniu - site:mójadres.pl - w obydwie wyszukiwarki Bing i Yahoo okazało się, że jest 1150 wyników dla mojej strony z adresami takimi jak widać poniżej. BARDZO WAŻNA INFORMACJA - nigdy przenigdy nie istniały u mnie tego typu adresu URL. Nic nie miałem nigdy o dodawaniu produktów do sklepu na mojej stronie internetowej. Dodam, że w wyszukiwarce Google nie ma takiego problemu i ilość znalezionych stron to 16 co jest zgody z Google Search Console. Może ktoś mi pomóc i wytłumaczyć co tu się stało? 

Chcę jeszcze dodać, że jestem zielony w tym temacie i że póki co nie robię strony dla nikogo. Wspominam o tym bo pod ostatnim moim postem, ktoś musiał się doczepić i uznać, że jestem nieuczciwym wykonawcą 😄. Problem dotyczy mojej strony.


 
96–105 z 1.150 wyników
  1. Witryna301 Moved Permanently . The document has been permanently moved.

     
  2. Witryna301 Moved Permanently . The document has been permanently moved.

  3. Witryna301 Moved Permanently . The document has been permanently moved.

  4. Witryna301 Moved Permanently . The document has been permanently moved.

  5. Witryna301 Moved Permanently . The document has been permanently moved.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, kris_set napisał(a):

Może ktoś wcześniej miał tę domenę.

 

Sprawdź tutaj

https://web.archive.org/

Faktycznie
Saved 5 times between November 22, 2010 and January 2, 2014.