Skocz do zawartości

Czym ludzi przyciągnąc na forum?

Pawka

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie. Okazyjnie nabyłem forum przez allegro, prawie zero ruchu, tematyka - webmastering.

adres - twojeforum.org Nie mam z forami doświadczenia, prosze o rade, jak ludzi "zwabic"? Z tego co wiem, powienienem na początek napisać sam z 200 ciekawych postów? Czego szuka początkujący webmaster? Darmowy i tani hosting? Skrypty php? Rady? Dać dział pozycjonowanie?

Kupiłem tanio i raczej pod zaplecze, ładnie zaindeksowane, troche ma tych postronek, tak że ten, brałem co było, jak to na allegro.

Pierwsza rzecz jaką powinieneś zrobić to jakiś autorski theme pod phpBB + ładny top bo obecnie sięto wszystko kupy nie trzyma. A tematy jakie na pewno przydają się początkującym webmasterom to spisy linków do darmowych hostingów, darmowych aliasów i domen, skryptów, kursy, porady. Tylko, że tego na necie jest już masa, ciężko będzie Ci się wybić. Możesz zrobić też opisy instalacji najpopularniejszych skryptów krok po kroku, coś o systemach wymiany linków itp. Pomysłów jest dużo ale trzeba mieć trochę czasu i chęci :)

Dać dział pozycjonowanie?

Warto dać np. "Reklama w internecie", który będzie zawierał zarówno zagadnienia związane z pozycjonowaniem jak i inne metody promocji.

staraj sie o duza ilosc kodu na forum (php, javascript, html), duzo osob przychodzi szukajac jakiejs czesci kodu, a nikt pod to przeciez nie pozycjonuje wiec przy odrobinie szczescia wystarczy ze pojawi sie na stronie.

mi brakuje na takim forum prostych dzialow po co bym tam przyszedl css, php, javascript, cgi..

musisz troche postow napisac ale to chyba nie jest ciezkie w takim temacie :))

Dzieki chlopaki, Nawet zapomniałem że istneje javascript i cgi, że ktoś to moze szukać czegoś takiego?

Zrób forum o forach, skrypty, dodatki itp. Będzie tego trochę.