Skocz do zawartości

[Wykonam] Kompleksowe pozycjonowanie sklepów i serwisów internetowych - sprawdź efekty czerwiec 2024!


Rekomendowane odpowiedzi

Czy w SEO można mieć super efekty?

 

Oczywiście, że można - jedyny problem to odpowiednio się do tego przygotować. W SEO, jeśli chce się być dobrym, trzeba dużo testować - to raczej powinno być normą dla każdego seowca. Dlatego wpadliśmy na pomysł, żeby testować dużo więcej niż zawsze, a do tego testować inaczej niż zwykle. No więc testowaliśmy cały rok 2023. Jasnym jest, że wiele testów nie przyniosło oczekiwanych rezultatów, kilka miało dziwne wyniki, ale najważniejsze jest to, że duża część testów udała się w 100%.

 

Co ważniejsze, powtarzanie tych czynności przynosi zawsze te same wyniki - nadzwyczaj dobre. Co z nich wynika? Według nas, obecnie kluczem do wysokich pozycji w wyszukiwarce Google są 3 czynniki rankingowe:

  • Domain Authority/Trust
  • Topical Authority
  • Search Intent

 

Co kryje się pod tymi pojęciami?

 

Pod mitycznym Domain Authority kryje się szeroko pojęty autorytet lub zaufanie jakie posiada dana domena w wyszukiwarce Google. Na budowę autorytetu domeny wpływają między innymi: wiek domeny, linki prowadzące do domeny i ich wiek, a także czynniki behawioralne.

 

Topical Authority można określić jako poziom autorytetu w danej branży, poprzez szerokie pokrycie tematu przez stronę internetową. Budowa Topical Authority wiąże się ze zbudowaniem semantycznie powiązanej struktury, w oparciu o analizę wszystkich najważniejszych fraz kluczowych w danej branży.

 

Search Intent związany jest z wprowadzonym przez wyszukiwarkę Google algorytmem BERT w 2019 roku, dzięki któremu dla większości fraz kluczowych wyszukiwarka Google prawidłowo "interpretuje" intencję zapytania wpisywanego przez użytkownika, eliminując strony nie odpowiadające na intencję, a wyświetlając wyżej strony najlepiej odpowiadające na intencję danego zapytania.

 

Jak to wygląda w praktyce? Oczywiście wszystkiego nie powiemy, ale zapraszamy do zapoznania się z nowymi osiągnięciami naszej agencji.

 

I. Optymalizacja pod Domain Authority/Trust, Topical Authority oraz Search Intent

 

Poniżej przykłady wzrostów na domenach, gdzie pracujemy nad optymalizacją 3 wcześniej wymienionych czynników rankingowych.

 

1.  Sklep internetowy w Polsce w branży budowlanej

 

Udało się zwiększyć:

  • kliknięcia o ponad 87,5%
  • wyświetlenia o ponad 101,4%

 

Wykres z GSC porównujący połowę maja i czerwca 2023 do 2024:

 

budowlana-06-2024.png

 

Wykres z SemRush za ostatni rok:

 

budowlana-06-2024-semrush.png

 

2. Sklep internetowy w Polsce w branży ogród

 

Udało się zwiększyć:

  • kliknięcia o ponad 52,74%
  • wyświetlenia o ponad 69,38%

 

Wykres z GSC porównujący połowę maja i czerwca  2023 do 2024:

 

ogrod-06-2024.png

 

Wykres z SemRush:

 

ogrod-06-2024-semrush.png

 

3. Sklep internetowy w Polsce w branży żeglarskiej

 

Udało się zwiększyć:

  • kliknięcia o ponad 52,85%
  • wyświetlenia o ponad 76,7%

 

Wykres z GSC porównujący połowę maja i czerwca 2023 do 2024:

 

zeglarski-06-2024.png

 

Wykres z SemRush:

 

zeglarski-06-2024-semrush.png

 

4. Sklep internetowy w Polsce w branży transportowej

 

Udało się zwiększyć:

  • kliknięcia o ponad 29,2%
  • wyświetlenia o ponad 77,9%

 

Wykres z GSC porównujący połowę maja i czerwca 2023 do 2024:

 

transport-06-2024.png

 

 

Wykres z SemRush:

 

transport-06-2024-semrush.png

 

5. Sklep internetowy w Polsce w branży mody premium

 

Udało się zwiększyć:

  • kliknięcia o ponad 322,5%
  • wyświetlenia o ponad 312%

 

Wykres z GSC porównujący połowę maja i czerwca 2023 do 2024:

 

moda-premium-06-2024.png

 

Wykres z SemRush:

 

moda-premium-06-2024-semrush.png

 

 

6. Sklep internetowy w Polsce w branży HoReCa

 

Udało się zwiększyć:

  • kliknięcia o ponad 34,28%
  • wyświetlenia o ponad 60,25%

 

Wykres z GSC porównujący połowę maja i czerwca 2023 do 2024:

 

horeca-06-2024.png

 

Wykres z SemRush:

 

horeca-06-2024-semrush.png

 

 

7. Serwis internetowy w Polsce w branży związanej z turystyką

 

Udało się zwiększyć:

  • kliknięcia o ponad 30,34%
  • wyświetlenia o ponad 15,38%

 

Wykres z GSC porównujący połowę maja i czerwca 2023 do 2024:

 

okolo-turystyczna-06-2024.png

 

Wykres z SemRush:

 

okolo-turystyczna-06-2024-semrush.png

 

 

II. Budowanie Domain Authority/Trust i punktowe wzrosty od linków z PBN

 

Obecnie według naszych testów, linki które najmocniej wpływają na budowanie Domain Authority/Trust, także szybki punktowy wzrost poszczególnych fraz kluczowych są ze stron głównych.

 

Poniżej przedstawiam przykładowe efekty od podlinkowania stron i podstron z głównych stron naszej sieci PBN w czerwcu 2024:

 

1. Branża usługowa IT w dużym mieście

 

branza-uslugowa-it-06-2024.png

 

 

2. Serwis AGD + miasto

 

serwis-agd-06-2024.png

 

3. Branża związana z kuchniami w DE

 

kuchnie1-06-2024.png

 

4. Adwokat w dużym mieście

 

adwokat-06-2024.png

 

5. Fraza "tanie ogrodzenia" w jednym z krajów UE

 

tanie-ogrodzenia-ue-06-2024.png

 

 

Szukasz sprawdzonej Agencji SEO dla swojej strony? Napisz maila biuro@seomood.pl lub zadzwoń +48 736 090 601

 

 

Co nas cechuje?

- CZAS - skutecznie dowozimy szybkie i stabilne wyniki
- RZETELNOŚĆ - wywiązujemy się z powierzonych nam zadań wspólnie ustalonych z klientem
- STABILNE POZYCJE - wszystkie nasze metody są na bieżąco testowane i przynoszą stabilne efekty
- NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI USŁUGI - stale monitorujemy algorytm, zmieniający się z miesiąca na miesiąc.

 

Zapraszam do kontaktu!
 
Dane kontaktowe:
tel. +48 736 090 601

e-mail: biuro@seomood.pl


Dane firmy:
SEOMOOD sp. z o.o. sp.k.
Cyfrowa 6
71-441 Szczecin
NIP: 8513218429

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności