Skocz do zawartości

Planeta-seo :Nikt nie prosił, każdy potrzebował, czyli o podejściu jobs to be done


Newsbot

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawny Marketing: Nikt nie prosił, każdy potrzebował, czyli o podejściu jobs to be done

W lutym na jednym z portali informacyjnych natrafiłem na newsa, który w wielu kręgach określa się mianem łamiącego. Tytuł newsa brzmiał: „Thermomix znów zdrożeje. Producent podał datę”. Jedno ze zda...

Poleca: Polska Planeta SEO

View the full article

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności