Skocz do zawartości

Dane strukturalne dla kina - Repertuar w SERP


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

Mam pytanie dotyczące danych strukturalnych dla kina, które pozwalają na wyświetlanie repertuaru w wynikach wyszukiwania (SERP). Wiem, że istnieją dedykowane dane strukturalne (Schema), które można zaimplementować w kodzie strony, ale zauważyłam, że Google nie zawsze je uwzględnia.

Z moich obserwacji wynika, że istnieją również inne źródła, dzięki którym repertuar filmowy może pojawiać się w SERP, nawet jeśli dana strona kina nie ma zaimplementowanych danych Schema.

Czy znacie te dodatkowe źródła lub sposoby, które mogą pomóc w osiągnięciu takiego efektu? Chętnie poznam wszelkie wskazówki w tym zakresie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć @jan112233

Schema to tylko pomoc googlebotowi w zrozumieniu zawartości strony oraz sugestia "cześć googlebot, masz tu fajne ustrukturyzowane dane, możesz je wykorzystać w serpach", a nie pewniak że googlebot z tego skorzysta.

Jeśli strona stoi na WordPress, to wtyczka RankMath ma bardzo fajny i prosty edytor schema. Jeśli to jakiś custom CMS lub coś innego, to trzeba pewnie zakodować obsługę schema. Z twojej wypowiedzi jednak wnioskuję, że schema jest ale googlebot nie uwzględnia, w takim razie upewnij się czy faktycznie schema jest prawidłowo zaimplementowane

Znaczniki dla kina, jakie bym dał to:

Pozdrawiam

Pomogłem? Podziękuj punktem reputacji ->

dzięki    
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Harry napisał(a):

Cześć @jan112233

Schema to tylko pomoc googlebotowi w zrozumieniu zawartości strony oraz sugestia "cześć googlebot, masz tu fajne ustrukturyzowane dane, możesz je wykorzystać w serpach", a nie pewniak że googlebot z tego skorzysta.

 

No ok z implementacja danych na stronie nie ma problemu. Pytanie czy są jakieś inne źródła aby to wdrożyć? Bo tak jak wspomniałem niektóre kina nie mają danych strukturalnych w kodzie i ich filmy i tak sie wyświetlają w serpie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może jakbyś podał link do strony oraz konkurencji, coś więcej da rady wywnioskować. Póki co to zostaje wróżenie 🧙‍♂️ Jak wklejasz link, to najlepiej w bloku kod (ten między cytatem, a uśmiechem)

Edytowane przez Harry

Pomogłem? Podziękuj punktem reputacji ->

dzięki    
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, Harry napisał(a):

Może jakbyś podał link do strony oraz konkurencji, coś więcej da rady wywnioskować. Póki co to zostaje wróżenie 🧙‍♂️ Jak wklejasz link, to najlepiej w bloku kod (ten między cytatem, a uśmiechem)

https://atlantic.novekino.pl/msi/OrderTickets.aspx?event_id=26178&typetran=0
https://multikino.pl/rezerwacja-biletow/podsumowanie/0013/HO00001816/39900?utm_source=google&utm_campaign=webedia&utm_medium=organic&utm_content=X0MI4
Powyższe nie mają w kodzie danych strukturalnych
Natomiast Helios ma --> https://bilety.helios.pl/#/screen/655d211e-82f8-45b5-82c7-7adb7a450fed?cinemaId=4ca060df-c4f2-4157-8905-bf46527aae58&utm_source=google&utm_campaign=webedia&utm_medium=organic&utm_content=G00FR

Wszystkie są w serpach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@jan112233 bardzo mnie cieszy tak "szczegółowy" opis ale dałem konkretne wytyczne. Edytuj post, uzupełnij i zmodyfikuj co trzeba. Następnie możemy rozmawiać dalej 👍 Przy okazji nie cytuj posta wyżej, wystarczy oznaczenie takie jak robię

Pomogłem? Podziękuj punktem reputacji ->

dzięki    
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, jan112233 napisał(a):

Powyższe nie mają w kodzie danych strukturalnych

POdałeś w multikino link do systemu rezerwacji ktory jest zablokowany do indeksacji poleceniem noindex wiec wieszanie tam danych strukturalnych nie ma sensu i gugiel ich nie wyświetli. 

 

Novekino chyba tez nie indeksuje Gugiel tego systemu wiec takze nie ma sensu wdrażac tam danych strukturalnych.

 

System biletowy heliosa równiez nie ma wdrożonych danych strukturalnych.

 

Dane wdraża się na elementach widocznych i ktore sa podane do indeksacji a nie na systemach rezerwacyjnych. Prośba abyś podał dokładne adresy URL gdzie widzisz takie wdrożenie lub screenshoty z wyników wyszukiwania o co ci dokładnie chodzi.

Agencja marketingowa Semgence istnieje na rynku od 2018 i odpowiada za prowadzenie działań SEO dla wielu firm małych i dużych. Prowadzimy też kampanie Google Ads - niedawno zostaliśmy sie Partnerem Google spełniając odpowiednie kryteria. Betapoint

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności