Skocz do zawartości

e-weblink.com


Rekomendowane odpowiedzi

chodzi o to że nie mozna dojśc od porozumienia, jaka strona jest dobra jaka zła , jaki link jest mocny jaki zły a co dopiero ustalić wzór na wyliczanie warotści strony

Panowie zrozumnie ze mi najbardziej zalezy na tym żeby było wszysko ustalone z stanem faktycznym i kazdy otrzymał takie pkt na jakie zasługuje ale ja nie wiem jak ocenia strony google i jaki link ma jąka moc

To wszysko jedynie są speklulacje

Moze spróbujmy ustalić co wpływa na "wartość" stromy a na podstawie tego próbować zrobić algrytm wyceny ?

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Yeden raczej z programowaniem masz mało doczynienia ? zgaduje patrząc na twoją propozycje, poproś jakiegoś programiste żeby ci powiedział ile by trwało wyliczenie jednej domeny w systemie - oczywiście założyłem ze wszyscy sie zgodzli że to trafny alogrym

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam wrażenie, że dyskutują tutaj głównie handlarze punktami, zatem ja wypowiem się jako użytkownik systemu, który te punkty kupuje. Są na rynku firmy, które posiadają własne, rozległe zaplecze pod SWL-e i korzystają z punktów generowanych poprzez to zaplecze. Są też firmy lub specjaliści od SEO, którzy dawno doszli już do tego, ze taniej jest punkty kupować od ludzi którzy specjalizują się w ich generowaniu, niż samemu stawiać zaplecze. To jest zwykła relacja rynkowa - ktoś chce kupić, znajdą się tacy co chcą sprzedać.

Pytanie jest co otrzymuje kupujący? Z mojego punktu widzenia, chciałbym aby linki systemowe wyświetlane były na stronach zawierających jakąkolwiek sensowną treść i prezentujących wartość dla robotów. Co z tego, że będę przykładać na frazę kolosalne ilości punktów aby linki wyświetlane były na jakiś śmietnikach, do których roboty zaglądają raz na ruski rok?

Idąc tropem pieniądza - wolę zapłacić nawet więcej za punkty i mieć pewność, że system którego używam działa i "ma moc" niż kupować "puste punkty". Handlujący tu punktami narzekają, a tak naprawdę sytuacja ta może wyjść im na dobre - wysoka jakoś zaplecza pod SWL, dobra "moc" systemu przekłada się na wyższy popyt.

A tak już na marginesie - w dyskusji przewinął się już parę razy tekst, że nie istnieje coś takiego jak "dobra strona" dla użytkownika i SWL jednocześnie. Podejrzewam, że Xann może to też potwierdzić, że w systemie są domeny z wysokim PR, dobrze podlinkowane, z wartościową i ciekawą treścią, które zarabiają na reklamach jak i sprzedaży punktów i zarówno bana, zerowania PR jak i filtrów nie doświadczają...

tourpages_baner.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmiany e-weblinka idą w dobrym kierunku. Być może wszystko dzieje się trochę za wolno ale i tak tempo nie jest najgorsze (w maju tk a w czerwcu subdomeny). Mam nadzieję, że to nie koniec i będą kolejne zmiany.

Osobiście większości serwisów podpiętych do weblinka poświęcam regularnie czas aby działał poprawnie, był odpowiednio linkowane i rozwijane. Jestem może naiwny ale wierzę, że tym wzmocnie system którego sam używam i polecam innym.

Pojawił tu się także wątek ceny punktów. Przyznam szczerze, że ja sprzedaję punkty po 350-400zł netto i jest sporo osób chętnych do zakupu. Generalnie wszytko zależy od jakości usługi i obsługi klient. Nie wystarczy tylko przelać punkty, warto pomagać klientowi w odpowiednim przydzielaniu punktów(dzięki temu lepiej je wykorzysta). Warto także odpowiadać szybko na maile i odbierać telefony. Podstawowe zasady współpracy biznesowej i naprawdę nie trzeba narzekać na niskie stawki i brak klientów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idąc tropem pieniądza - wolę zapłacić nawet więcej za punkty i mieć pewność, że system którego używam działa i "ma moc" niż kupować "puste punkty". Handlujący tu punktami narzekają, a tak naprawdę sytuacja ta może wyjść im na dobre - wysoka jakoś zaplecza pod SWL, dobra "moc" systemu przekłada się na wyższy popyt.

Właśnie tym tropem chcemy iść.

A tak już na marginesie - w dyskusji przewinął się już parę razy tekst, że nie istnieje coś takiego jak "dobra strona" dla użytkownika i SWL jednocześnie. Podejrzewam, że Xann może to też potwierdzić, że w systemie są domeny z wysokim PR, dobrze podlinkowane, z wartościową i ciekawą treścią, które zarabiają na reklamach jak i sprzedaży punktów i zarówno bana, zerowania PR jak i filtrów nie doświadczają...

nie tylko mogę potwierdzić ale tez mogę pokazac, w systemie jest więcej stron zwykłych użtykoników ktore to dają moc niz stron handlarzy (nie wszyskich handlarzy) ktore są zwykła mimelonką

dostałem na PW bardzo fajny pomysł jak wyeliminowac z systemu "mało warotościowe" strony - wystarczy ze strona bedzie miała ponizej 100 BL zeby nie brac jej pod uwage w rankinug pkt - myślimy nad tym

myślimy tez nad wiemkiem stron ale w systemie, tak ze widzicie jesteśmy elastyczni i bierzemy pod uwagę wszyskie wasze sygnały

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Większość ludzi linkuje swoje spamy z SWL, także magiczny próg 100BL nie jest kłopotem...

A jak serwis będzie miał PR5, będzie zrobiony pod ludzi, wszystko pięknie i będzie miał 105 BL i mu spadnie 6 - to system wykluczy stronę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FiKaS, z całym szacunkiem dla Ciebie, ale wydaje mi się, że to już jest szukanie dziury w całym. :) Pomysł wydaje mi się dobry, a osoba, która ma taki PR myślę, że będzie wiedziała co należy w takim wypadku zrobić.

PS. Nie raz przewinął to też pomysł, aby użytkownicy mogli raportować i np. moderator (jakby nikt się nie zgłosił to ja mogę :P ) mógłby wywalać strony takie absolutnie spamowe. Albo strony z jakimiś błędami wywalanymi, albo takie obrzydlistwo jak ty pokazałeś Xann. Wiem, że linia pomiędzy niespamowe/spamowe jest czasem cienka, ale... Myślę, że klienci byliby spokojniejsi gdyby mniej było takiego perfidnego spamu w tym systemie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FiKaS - pewnie, że tak.

A co do idei

Wydaje mi się, że to jest dobry pomysł, ponieważ np. jak ktoś dorzuca stronkę site = 5 na głównej domenie, która ma ten site dzięki pingowaniu i mocy nie ma wcale. A tak zawsze to będzie jakaś moc. Zawsze to wykluczenie tych najsłabszych stron. A to całe PR = 5 no to jak ktoś dba o to, żeby dostać pokaźny bonus za taki PR to sobie to podlinkuje i w chwilę nie będzie problemu. FiKaS ważne jest to, że tu nie chodzi o żaden bonus dla BL > 100. Przeciwnie tu chodzi o wykluczenie najsłabszych stron przyjmując zaostrzone kryterium. I mi osobiście idea się podoba. Chociaż wiadomo, że może nie mam na tyle autorytetu, wiedzy i doświadczenia, jednak moje zdanie jest właśnie takie. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a skąd system ma brać pkt na podlinkowanie, jeżeli strona nie ma PKT ?

jeżeli użtkownikowi nie zalezy na swojej stronie - nam takie strony nie są potrzebne - bo one są bezwartościowe - jeżeli użtywkonik dba o swoją stronę my takie strony promujemy dodatkowymi pkt za BL

tak czy siak mocno bierzemy pod uwagę że strony z BL mniejsze od ...... (np 100) nie bedą brane pod uwagę w przyzanwaniu pkt

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności