Skocz do zawartości

Planeta-seo :Brak konwersji mimo ruchu? Sprawdź, jak znaleźć dziury w lejku sprzedażowym za pomocą danych z GA4, GSC i CRM


Newsbot

Rekomendowane odpowiedzi

Katarzyna Baranowska: Brak konwersji mimo ruchu? Sprawdź, jak znaleźć dziury w lejku sprzedażowym za pomocą danych z GA4, GSC i CRM

Ruch na stronie to dopiero krok pierwszy. Jeśli nie przekłada się na zapytania, sprzedaż lub leady – nie ma znaczenia, z jaką precyzją prowadzisz działania SEO czy kampanie Google Ads. Wciąż zbyt wi...

Poleca: Polska Planeta SEO

View the full article

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności