Skocz do zawartości

Tanie pozycjonowanie


PawelC

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 33
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

"klient też musi wiedzieć o co się rozchodzi bo inaczej firma seo go zje"

Ale to juz sprawa klienta ze ktos mu buble wciska

Używaj Cuilla i Hakii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dokładnie co do google nigdy niemożna gwarantowac wyników
Oczywiście, że nie można!(...)

Przykładowo, każdy sklep internetowy w Polsce, w świetle prawa, ma obowiązek zwrócić klientowi pieniadze za towar , jeżeli klient odeśle go do 14 dni od daty otrzymania - bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Na zdjęciu w sklepie (i na modelce) mini wyglądała świetnie, ale w lustrze klientka widzi u siebie zbyt duży tyłek (coś jak z tymi Szwedkami Gizmaa ;)).

Każdy interes jest związany z jakimś ryzykiem. W ryzyko działalności sklepów wysyłkowych wkalkulowany jest kilkuprocentowy zwrot, bo sweterek był malinowy a nie czerwony, jak na zdjęciu. Przy "masówce" można precyzyjnie określić koszty ryzyka, jeżeli firma wystawiająca aukcje określiła je w ten sposób, jej prawo.

Analogicznie, można zagwarantować miejsce i zwrócić pieniądze jak nie wyjdzie. Jeżeli oceniasz że w 5% przypadków nie wyjdzie, a taka gwarancja da Ci 5% więcej klientów, to wychodzisz na zero (nie uwzględniając kosztów linków na wypozycjonowanie "nadwyżki"). EOT.

Pozdrawiam, J.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności