Skocz do zawartości

Sztuczne zawyzanie cen.


bumfank

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, przyznam jestem dosc swiezy na adwords, ale zauwazylem jedna rzecz. Czy google moze sztucznie zawyzac ceny?

Prosty przyklad mam sobie haslo ktore nie jest kompletnie uzywane przez reklamodawcow i jestem jedyny, ale wedlug google daje za malo zeby sie ukazac i musze podciagnac stawke, stawka z 35gr zrobila sie juz dzisiaj 1,5zl w ciagu 2 dni co kilka godzin podbijam.

czy moze to jest jakis blad google i mam to pieprzyc za przeproszeniem i samo mi to wroci?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena za slowo kluczowe jest zalezna od tresci reklamy. Np. jesli reklamujemy sie na frazie youtube -

reklama:

Top youtube videos

Did you see this youtube films?

My youtube site

bedzie miala mniejsza cene za klikniecie, niz reklama w tej samej frazie, o tresci:

Wieze zagarowe

Wybuduj sobie wieze zegarowa

w ogrodku. Juz za 50 000 PLN!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
reasumujac google zarzadza cenami rzadajac wiecej pieniedzy za reklamy bardziej komercyjne. dziekuje za info ;-)

Włącz w widoku: "wynik jakości" i poczytaj o tym. Tam dowiesz się dokładnie o co chodzi.

Wyimek:

Wynik Jakości odzwierciedla CTR słowa kluczowego oraz trafność tekstu reklamy i strony docelowej. Słowa kluczowe o wysokich Wynikach Jakości są trafniejsze z punktu widzenia użytkowników, skuteczniejsze w kampaniach reklamowych i mają niższe minimalne ceny ofertowe CPC.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności