Skocz do zawartości

Zmiany w AdSense


15175

Rekomendowane odpowiedzi

Google zmienia politykę usługi AdSense pozwalając od tej pory śledzić reklamodawcom adresy stron, na których pojawiają się reklamy. Reklamodawcom pomoże to przede wszystkim upewnić się, że ich przekaz dociera do odpowiedniej grupy docelowej. Dodatkowo, reklamodawcy otrzymają także narzędzia, które pozwolą na uzyskanie dokładnych danych metrycznych, dzięki czemu będą mogli ocenić popularność strony.

źródło: internetstandard.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, jakiś czas temu to my nie mieliśmy narzędzi do wykrywania MFA sites.

Sytuacja może się odwrócić.

Taki reklamodawca odwiedza serwis "pomocniczy", wybierze tematykę i dostanie listę setek stron do odfiltrowania.

Skoro w AdSense mamy możliwość filtrowania to czemu w AdWords mieliby tego zabronić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajdą się sposoby, zresztą już teraz są, nie robi się mfa takiego, że wchodzisz i reklamy od A do Z

A wchodzisz i nawet nie wiesz, że to MFA :rolleyes:

A wtedy okazuje się że to nie MFA a "serwis tematyczny".

Ty się cieszysz, reklamodawca się cieszy a Google rechocze, że przerobiło "pozycjonera" na "wydawcę" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności