Skocz do zawartości

Słowa kluczowe


szczalpi

Rekomendowane odpowiedzi

jest to lista angielskojęzycznych keywordów i średni zarobek za kliknięcie. Dane pochodzą od użytkowników .

hotels $2.62

flights $2.01

new cars $2.35

cars $2.92

com $0.63

www $0.42

film $2.32

buy $2.11

how to $0.72

furniture $1.59

schools $4.13

video $1.21

free $0.96

with $0.51

florida $2.68

california $2.93

summer $2.11

movie $0.53

new york hotels $2.92

clothing $1.16

sale $2.24

camera $1.50

writing $0.89

pictures $0.32

insurance $5.02

sex $0.38

tickets $3.30

human resources $0.66

school $0.62

hotel $1.88

city $1.49

london $1.39

digital camera $1.37

home $2.30

car $4.20

download $0.36

software $3.02

texas $2.01

beach $1.51

job sales $0.71

phone $2.72

airport $1.36

music $0.84

resources $0.52

australia $0.51

map $0.37

garden $1.25

research $1.04

where can i buy $0.53

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnosnie slow kluczowych. Jestem w trakcie tworzenia nowego serwisu. Na jakie slowa kluczowe lepiej polozyc nacisk na polskie czy angielskie? Z ktorych lepiej da sie zarobic ??

Najpierw musisz ocenić, czy użytkownicy Twojej strony będą władać angielskim. Jeśli tak, możesz zaryzykować dopasowanie reklam do anglojęzycznych haseł. Jeśli zaś okaże się, że oni języków obcych nie znają, nie ma to sensu.

Anglojęzyczne hasła to wyższe CPC ale i niższe CTR dla polskich użytkowników, więc może się okazać, że i eCPM będzie niższy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności