Skocz do zawartości

Do tani-hosting.net


intruder2600

Rekomendowane odpowiedzi

Wiem, ze jest niedziela ale napisalem maile, dzwonilem, pisalem na gg, gdzie zostalym zbyty wiec napisze tutaj:

KIEDY BEDZIE DZIALAL MOJ SERWER, KTORY LEZY JUZ TRZECI DZIEN ??

Chce tylko skopiowac z niego pliki, bazy danych, juz kupilem hosting gdzie indziej i dziekuje za takie uslugi !

Dla tych co lubią na biało i dla tych co na czarno:
logo_ap.jpg godmodelogo.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chce tylko skopiowac z niego pliki, bazy danych, juz kupilem hosting gdzie indziej i dziekuje za takie uslugi

dobrze że zrobiłem to miesiąc temu

niezaleznosc-finansowa.pl - czasami coś napiszę

Hippos - Katalog stron PREMIUM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja sie nie wypowiadam na temat hostingu, ja chce tylko moje klocki, zabieram zabawki i sobie ide gdzie indziej :)

ps. - owszem, zagotowalem bo chcialem odpoczac w niedziele a jak siadlem rano zeby tylko sprawdzic tak siedze do teraz bez przerwy i przenosze stronki :]

#intruder2600 słyszałeś kiedys o czymś takim jak pisemna reklamacja?

No chyba, że szkoda jest Ci wydać 6zł na polecony z potwierdzeniem odbioru.

W dobie internetu pismiennictwo "tradycyjne" uwazam za mniej skuteczne ze wzgledu na czas dostawy :P

Dla tych co lubią na biało i dla tych co na czarno:
logo_ap.jpg godmodelogo.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Awaria miała miejsce [ tylko na serwerze S5 ] przez Pańskie skrypty - serwer został kilkakrotnie zawieszony. Zaraz po

wykonaniu restartu serwer się wieszał. Dopiero po udanej próbie

zablokowania kont serwer zaczął poprawnie funkcjonować.

Backup kont zostanie wykonany i wgrany na główne konto.

88x31_en.png - semrush z trialem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

A teraz awaria na kolejnym serwerze, zero kontaktu od administracji. Nie ma jak się skontaktować by uzyskać jakąkolwiek odpowiedź. Chcę tylko wiedzieć co się stało i jak długo to potrwa. Minęło już 17 godzin. Może w tym wątku ktoś uraczy informacją. Jest dokładnie to co było całkiem niedawno. Awarię przemilczą bez żadnej informacji dla klienta, czy by to trwało 2 dni czy tydzień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności