Skocz do zawartości

Pozycjonowanie za darmo...

McGoo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, stworzyłem stronę dla Centrum Praw Kobiet, oddział we Wrocławiu i chciałbym ja wypozycjonować. Strona znajduje się na www.cpk-wroclaw.free.ngo.pl . Niestety zlecenie tego profesjonalnej firmie nie wchodzi w grę. Nie znam się na pozycjonowaniu więc potrzebował bym dobrych rad... albo pomocy... Nie wiem czy jest sens robić to teraz, gdyż strona zmieni lada chwila swoją domenę. Proszę o pomoc ...

POZDRAWIAM

McGoo

Freelancer portfolio

panowie, słuszne rady ale pod warunkiem, że dotyczą już tej właściwej domeny... naczej praca pójdzie w próżnię

Racja, kup domenę póki tamta jest świeżynką dla G, a ceny nówek niskie.

ps. na 301 czasem się można nieźle wyłożyć.

Na spokojnie.

Podałeś zdaje się adres który jest darmowy. Zawsze istnieje ryzyko, że ktoś uzna za niestosowne utrzymywac stronę i skasuje subdomenę (choćby ze względu na zbyt duży ruch). Nie ma zatem chyba potrzeby pozycjonować tej domeny a już nową.

1. Zacznij delikatnie, nie za dużo linków z różnymi frazami (anchorami).

2. Sukcesywnie zwiększaj liczbę linków na wybrane frazy.

3. Dodaj do popularnych katalogów (onet, wp...)

4. Unikaj na początek systemów wymiany, raczej precelki + dobre katalogi ale nie te które pokazują ostatnio dane wpisy na wszystkich podstronach.

Jeśli zależy Ci na szybkim pozycjonowaniu obejrzyj film z seoparty2k7 (jest tu na forum link) i posłuchaj Adka - podał przepis na szybie pozycjonowanie.

Napisz w ogłoszeniach może ktoś się znajdzie kto będzie chciał charytatywnie pomóc.

Charytatywnie to mogę z chęcią pomóc wkońcu dużo się nauczyłem dzięki forum i coraz lepiej mi idzie, i pozycjonując swoje serwisy zdobywam doświadczenie :rolleyes: Adek podał niezły przepis na szybkie pozycjonowanie. :rolleyes:

Link do filmiku https://www.sprawnymarketing.pl/artykuly/film-seo-party-2007/

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.