Skocz do zawartości

[opinia] Domeny.com Domeny.pl


Fidma

Rekomendowane odpowiedzi

no to czekamy z niecierpliwością na obrót sprawy :)

jak wszystko będzie ok to sobie nowy rower kupię na wiosnę, bo mniej więcej tyle zaoszczędzam biorąc rozwód z domeny.pl

Wydaje mi się, że muszą być troszkę zdziwieni takim obrotem sprawy. Pewnie jednak i tak nic z tego nie będzie.

Więcej optymizmu! Na takim podejściu swoich klientów ta firma dorobiła się niezłej kasy :D

Ta firma zdaje sobie sprawę ze publikując nowy regulamin daje szanse swoim konsumentom na wypowiedzenie umów zgodnie z prawem, dla tego dorzuca jakieś brednie do regulaminu o możliwości wniesienia sprzeciwu i nie wysyła tego regulaminu to wszystkich konsumentów.

Robi tak bo chce ograniczyć do minimum liczbę osób, które skorzystają z tego prawa.

Jakiś czas temu PTC(Era gsm) zmienił regulamin świadczenia usług i posypały sie wypowiedzenia umów, a oni zaczęli stawiac jakieś warunki i uniemożliwiać wypowiadanie, ale ich działania okazały się bezprawne.

Tu jest wiele artukułów na ten temat:

https://www.google.pl/search?source=ig&...ta=lr%3Dlang_pl

Więc nawet jak dostaniecie jakieś odmowy albo inne farmazony od domeny.pl to w świetle prawa dopełniliście wszelkich formalności by rozwiązać tą umowę. Więc jak będą się upierać że nie ma takiej opcji to możecie ich jeszcze posądzić o bezprawne przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych :) bo w momencie rozwiązania umowy nie mogą ich przetwarzać.

Jak będą mi robić problemy to nie zamierzam im popuścić, wezmę kredyt, opłacę prawnika i założę sprawę cywilną, bo wiem że prawo jest po mojej stronie i nie zamierzam im płacić haraczu przez 3 lata. :)

NETMARK.PL <<--- korzystam i nie narzekam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Swoją drogą home.pl całkiem niedawno zmieniło regulamin (wydłużył się znacznie :) ) i nie wiem jak inni ale osobiście nie dostałem żadnego oficjalnego powiadomienia, natomiast w regulaminie mają zapis, iż nowy regulamin wchodzi w życie z dniem jego publikacji na stronie...

Więc jak to w końcu z tym jest?

Ponoć o zmianie regulaminu należy informować oficjalnie czy można "po cichu" (a nóż jakiś wybredny klient nie zauważy) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swoją drogą home.pl całkiem niedawno zmieniło regulamin (wydłużył się znacznie :) ) i nie wiem jak inni ale osobiście nie dostałem żadnego oficjalnego powiadomienia, natomiast w regulaminie mają zapis, iż nowy regulamin wchodzi w życie z dniem jego publikacji na stronie...

Więc jak to w końcu z tym jest?

Ponoć o zmianie regulaminu należy informować oficjalnie czy można "po cichu" (a nóż jakiś wybredny klient nie zauważy) ?

w odpowiedzi przytoczę to:

CK 509/2004 sygn. akt XVII Amc 39/02

Sąd Okręgowy w Warszawie

Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Pozwany: Bank Millennium S.A. z siedzibą w Warszawie

„Bank będzie informował posiadacza rachunku o zmianach w cenniku usług. Stawki prowizji i opłat

podawane są do wiadomości w oddziałach Banku lub za pośrednictwem usługi telefonicznej”

Millennium przyznaje sobie w niej prawo do informowania o zmianie w cenniku telefonicznie

bądź przez wywieszenie stosownej wiadomości w banku. Zgodnie z kodeksem cywilnym, nowy

wzorzec wydany w czasie trwania umowy wiąże konsumenta, jeżeli został mu doręczony i nie

wypowiedział on kontraktu w najbliższym terminie. Dotyczy to również zmian w cenniku oraz

tabeli opłat i prowizji. Bank, nie informując konsumentów o prawie do wypowiedzenia

umowy, nie zachowuje zatem przewidzianego prawem trybu.

Nie tylko przed zawarciem umowy dotyczącej prowadzenia rachunków bankowych klient musi

mieć możliwość zapoznania się z wszystkimi regulacjami, które w odniesieniu do niej będą

stosowane. Bank ma obowiązek informować każdego klienta o zmianach w trakcie trwania

umowy, np. w cenniku opłat. Wszelkie dodatkowe opłaty za określone usługi, m.in. za

zastrzeżenie karty, muszą być uzasadnione ponoszonymi przez bank wydatkami

sytuacja jak widać podobna

NETMARK.PL <<--- korzystam i nie narzekam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

toster, prawo w Polsce mamy coraz lepsze... ale czy firmy np. domeny.pl będą go przestrzegać tzn. co jeśli nie będą przyjmowały rezygnacji - wymówienia umowy w związku ze zmianą regulamin / cennika ?? Wtedy pozostaje tylko sprawa cywilna a ta sporo kosztuje pieniędzy i nerwów :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

toster, prawo w Polsce mamy coraz lepsze... ale czy firmy np. domeny.pl będą go przestrzegać tzn. co jeśli nie będą przyjmowały rezygnacji - wymówienia umowy w związku ze zmianą regulamin / cennika ?? Wtedy pozostaje tylko sprawa cywilna a ta sporo kosztuje pieniędzy i nerwów :D

w tym wypadku rezygnacja konsumenta nie potrzebuje akceptacji drugiej strony, więc jakakolwiek sprawa jest do wygrania bo każdy kto wysłał tą rezygnacje, nie jest już z nimi związany umową

NETMARK.PL <<--- korzystam i nie narzekam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tym wypadku rezygnacja konsumenta nie potrzebuje akceptacji drugiej strony, więc jakakolwiek sprawa jest do wygrania bo każdy kto wysłał tą rezygnacje, nie jest już z nimi związany umową

W zasadzie to ja tylko poprosiłem o rozwiązanie umowy. Nie napisałem wprost, że rezygnuję, ale oczywiście zgłosiłem sprzeciw do obecnego regulaminu. Obawiam się, że wg prawa nie umowa jest nie rozwiązana? :D

Czyli Twój problem powiedzmy że by się sam rozwiązał.

Brak konta == Brak umowy == brak zobowiązań wobec Domeny.pl

Rozumiem, że jeśli mi odmówią, to wtedy kasuje moje dane w panelu ;)

I problem z głowy, tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zasadzie to ja tylko poprosiłem o rozwiązanie umowy. Nie napisałem wprost, że rezygnuję, ale oczywiście zgłosiłem sprzeciw do obecnego regulaminu. Obawiam się, że wg prawa nie umowa jest nie rozwiązana? :D

nie musisz ich prosić to twoje oświadczenie woli, pewnie Ci coś odpiszą

trzeba było ich po prostu poinformować że rozwiązujesz umowę i tyle

NETMARK.PL <<--- korzystam i nie narzekam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś otrzymałem taką wiadomość:

Szanowny Panie,

Nie mamy obowiazku rozsylania do Klientow Regulaminu. Zgodnie ze

wczesniejszym i obecnym Regulaminem, zamieszczenie go na stronie

www.domeny.pl jest faktem wystarczajacym do poinformowania Klientow. W

przypadku Klientow bedacych Konsumentami dajemy im mozliwosc wyrazenia

sprzeciwu co nie jest jednoznacze z zerwaniem umowy. Zgodnie z Regulaminem:

Wniesienie sprzeciwu przyznaje Domeny.pl. sp. z o.o. prawo do:

1) uznania sprzeciwu za wypowiedzenie umowy skutkujące jej rozwiązaniem

po upływie 1 miesiąca od otrzymania sprzeciwu oraz dokonania zwrotu

Konsumentowi opłat proporcjonalnie do niewykorzystanych świadczeń albo

2) utrzymania usługi na dotychczas obowiązujących zasadach.

Chcialbym zwrocic Panu uwage, iz nasza firma nie jest dostawca uslug

telekomunikacyjnych w mysl ustawy Prawo Telekomunikacyjne, zatem nie

dotycza nas zapisy tej ustawy. Uslugi ktore swiadczymy sa realizowane

zgodnie z ustawa o swiadczeniu uslug droga elektroniczna.

Aktualny regulamin dostepny jest pod adresem

https://domeny.pl/page/pl/article53.html

juz sam nie wiem co mam myslec o tej firmie... dzis planuje wyslac rezygnacje z uslug dotyczacej jednej domeny (prywatnej), firmowej wole nie ruszac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Straszna siara dla firmy - pracownicy piszący bez polskich znakow dialektycznych... Ale widać, ze firma ma polskie prawo w poważaniu, sami je tworzą, jak zresztą duża część firm oraz nawet urzędnikow i funkcjonariuszy publicznych w naszym kraju :D

"Szaleństwem jest chodzenie po ulicy z połówką melona na głowie i powtarzanie: Jestem chomikiem"

Dick Steele, Agent WD-40 [*]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowny Panie,

Nie mamy obowiazku rozsylania do Klientow Regulaminu. Zgodnie ze

wczesniejszym i obecnym Regulaminem, zamieszczenie go na stronie

www.domeny.pl jest faktem wystarczajacym do poinformowania Klientow.

taaa, bo przecież Regulamin firmy domeny.pl jest bardziej ważny od Kodeksu Prawa Cywilnego :D

Chcialbym zwrocic Panu uwage, iz nasza firma nie jest dostawca uslug

telekomunikacyjnych w mysl ustawy Prawo Telekomunikacyjne, zatem nie

dotycza nas zapisy tej ustawy. Uslugi ktore swiadczymy sa realizowane

zgodnie z ustawa o swiadczeniu uslug droga elektroniczna.

o jakie zapisy z ustawy Prawo Telekomunikacyjne im chodzi?

NETMARK.PL <<--- korzystam i nie narzekam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowny Panie,

Chcialbym zwrocic Panu uwage, iz nasza firma nie jest dostawca uslug

telekomunikacyjnych w mysl ustawy Prawo Telekomunikacyjne, zatem nie

dotycza nas zapisy tej ustawy. Uslugi ktore swiadczymy sa realizowane

zgodnie z ustawa o swiadczeniu uslug droga elektroniczna.

o jakie zapisy z ustawy Prawo Telekomunikacyjne im chodzi?

oj zebym ja to wiedzial:/ zapytalem czy to prawda ze zostal zmieniony regulamin, jesli tak to dlaczego nie zostalem o tym poinformowany i czy to nie jest ich obowiazkiem, poinformowac klienta o zmianach w regulaminie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj zebym ja to wiedzial:/ zapytalem czy to prawda ze zostal zmieniony regulamin, jesli tak to dlaczego nie zostalem o tym poinformowany i czy to nie jest ich obowiazkiem, poinformowac klienta o zmianach w regulaminie...

ich odpowiedź to stek bzdur czyli akcja "jak zrobić wariata z porządnego klienta" :D

z drugiej strony może oni żyją sobie w swojej niewiedzy i trzeba by im podesłać link do tego forum ;)

NETMARK.PL <<--- korzystam i nie narzekam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pismo juz napisalem:

W zwiazku ze zmiana regulaminu dnia 25 stycznia 2008, prosze o rozwiazanie umowy zawartej dnia 13 kwietnia 2007 dotyczacej domeny internetowej "nazwa domeny", ktora zostala utworzona 19 wrzesnia 2007 roku. DOmena zostala zarejestrowana na moja osobe, tj. Moje dane........... i nazwa uzytkownika.

Podpis

--------------

Troszke dziwnie w ogole bylo w moim przypadku, bo faktura wystawiona byla 13 kwietnia jednak oplacilem ja dopiero 19 wrzesnia, dlatego sa dwie daty:) (i od tego dnia domena jest utworzona)

Rezygnacja dotyczy domeny prywatnej, do tego zagranicznej (.org) dlatego tez zbytnio nie zalezy mi na niej i w ostatecznosci moge przestac z jej korzystac na pewien okres (az zarejestruje ja u innego rejestratora), gorzej z domena firmowa, ktorej nie chce stracic i pewnie bede musial oplacac ja przez 3 lata...

Dobrze ze Urzad Pocztowy jest czynny do 19 to zdaze wyslac to jeszcze dzis... mam nadzieje ze wszystko skonczy sie ok, bo chce miec jak najmniej wspolnego z ta firma. Szkoda ze tak pozno dowiedzialem sie o zmianie regulaminu... (dzis trafilem na to forum)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności