Skocz do zawartości

[opinia] Domeny.com Domeny.pl


Fidma

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

9) operatorzy lub podmioty udostępniające usługi telekomunikacyjne;

Hmm jedynie jakby to naciagnac, ale:

Chcialbym zwrocic Panu uwage, iz nasza firma nie jest dostawca uslug

telekomunikacyjnych w mysl ustawy Prawo Telekomunikacyjne, zatem nie

dotycza nas zapisy tej ustawy. Uslugi ktore swiadczymy sa realizowane

zgodnie z ustawa o swiadczeniu uslug droga elektroniczna.

wiec juz sam nie wiem:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę się założyć, że ktoś z nich to czyta :)

a więc

Pozdrawiam :P

też mi się tak wydaje, w końcu w jednym z postów na ich forum jest link do tego tematu

zastanawiałem się czy nie powinniśmy używac pw w ważnych kwestiach, ale z drugiej strony to oni prawa nie zmienią, więc jak coś jest wbrew prawu to można o tym mówic głośno

NETMARK.PL <<--- korzystam i nie narzekam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście trzeba by się dowiedzieć na 100%, najlepiej więc osobiście w KRD.

Toster zdaje się, że zasięgałeś porady u jakiegos prawnika, dobrze pamiętam? Może mógłbyś go zapytać także o tę kwestię?

Mnie tylko w dalszym ciągu dziwi, dlaczego ta sprawa nie została jeszcze definitywnie wyjaśniona. Tyle czasu minęło, tyle osób się zaangażowało, nie tylko "cywilnych", a sprawa dalej trwa i nie jest w żadnym stopniu wyjaśniona...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najłatwiej bylo by złożyć powiadomienie do prokuratury o poczynaniach firmy X. Jeszcze wczesniej zaciągnąć porady prawnika. Jeżeli firma stosuje praktyki mające na celu:

a) zmylenie

:) niedoinformowanie usera o swoich zamiarach

To ocena jest jasna i logiczna. Ale najlepiej spytać się osoby które mają doświadczenie w tych zagadnieniach. Skoro już raz pisala o nich GW to może jeszcze raz napisać i to nie tylko ona ? Czemu nie doniesiecie mediom o takich praktykach ? Aaaa jak one się dorwią to juz po firemce:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

toster, jak miał byś jakieś info z KRD to pisz :)
Oczywiście trzeba by się dowiedzieć na 100%, najlepiej więc osobiście w KRD.

Toster zdaje się, że zasięgałeś porady u jakiegos prawnika, dobrze pamiętam? Może mógłbyś go zapytać także o tę kwestię?

rozmawiałem dzisiaj z pracownikiem KRD i dowiedziałem się, że jeżeli chodzi o konsumentów to nie ma opcji żeby wpisali kogoś, więc nie ma obaw

ktoś z Was jeszcze dostał od nich odpowiedź?

NETMARK.PL <<--- korzystam i nie narzekam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otrzymałem mailowo odowiedź w której domeny.pl informują ze w związku z tym że pismo otrzymali 11.02.2008 r. rezygnacja nie może zostac uznana ponieważ

"Nie został zachowany 14-dniowy okres przesyłania sprzeciwu względem wprowadzonych zmian.

"

Dalej jest dopisek o tym że że pismo dotyczące sprzeciwu należało dostarczyć do 14-tego dnia od wprowadzenia nowego regulaminu, a jest to poparte cytatem z Kodeksu Cywilnego:

Art. 61. § 1.k.c. Oświadczenie woli, które ma być złożone innej osobie, jest złożone z chwilą, gdy doszło do niej w jaki sposób, że mogła zapoznać się z jego treścią.

Na zakończenia maila jest informacja że umowa w związku z powyższym trwa nadal i jest realizowana zgodnie z regulaminem.

Dodam że pismo wysłałem tydzien temu - 8 lutego czyli w ciągu 14 dni od wprowadzenia nowego regulaminu.

Co z tym fantem zrobić, czy domeny.pl może stosować takie wytłumaczenie ? Myślałem że wiążąca jest data stempla pocztowego a nie termin dostarczenia pisma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dalej jest dopisek o tym że że pismo dotyczące sprzeciwu należało dostarczyć do 14-tego dnia od wprowadzenia nowego regulaminu, a jest to poparte cytatem z Kodeksu Cywilnego:

Dodam że pismo wysłałem tydzien temu - 8 lutego czyli w ciągu 14 dni od wprowadzenia nowego regulaminu.

Co z tym fantem zrobić, czy domeny.pl może stosować takie wytłumaczenie ? Myślałem że wiążąca jest data stempla pocztowego a nie termin dostarczenia pisma.

w ich regulaminie jest napisane:

2) W przypadku zmiany Regulaminu świadczenia usług rejestracji i utrzymywania nazw domen internetowych, Abonent będący konsumentem ma prawo do wniesienia sprzeciwu w formie pisemnej, na adres siedziby Domeny.pl sp. z o.o., w terminie 14 dni od chwili opublikowania nowej wersji regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie sprzeciwu przed jego upływem.

odpisz im podając ten zapis

NETMARK.PL <<--- korzystam i nie narzekam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

toster, tak tez zrobilem na co dostalem odpowiedź że zgodnie z kodeksem cywilnym nie jest istotna data stempla pocztowego, a data dostarczenia przesylki, tak aby domeny.pl przed koncem wskazanego okresu miały mozliwosc zapoznania sie z oswiadczeniem woli. I w związku z tym rezygnacja nie została uznana.

Czyli co kiedy im pasuje to sobie stosują zapisy Kodeksu a kiedy indziej własnego regulaminu ? Co dalej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem wam że to co robią Domeny.pl to jest paranoja... Ok myślę ze mogli by się powoływać na ten przepis z KC pod warunkiem gdyby wcześniej powiadomili klientów o zmianie regulaminu. A takowych czynności nie dopełnili...

Zresztą jak ktoś już wcześniej napisał nie mają prawa wpisać nas do KRD więc można mieć ich głęboko w poważaniu że tak się wyrażę...

Ja osobiście u nich zostaje przez X czasu, chociaż jeżeli domena która kupiłem przestanie być mi potrzebna po prostu zrezygnuje... Nie będą mi o wytaczać procesu sądowego o 200 czy tam 300 zł...

Michał Kryński
Zapraszam na moje forum akwarystyczne  ;-) 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli co kiedy im pasuje to sobie stosują zapisy Kodeksu a kiedy indziej własnego regulaminu ? Co dalej ?

te ich stosowanie Kodeksu Cywilnego jest bardzo wybiórcze, o czym już zdążyliśmy się przekonać,

proponuje każdemu udać się do rzecznika konsumentów i przedstawić sprawę, wymiana korespondencji z tą firmą może prowadzić do uszczerbku na zdrowiu umysłowym ;)

NETMARK.PL <<--- korzystam i nie narzekam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam podobny problem. Z tym, ze ja sie dowiedzialem tej wzmiance przy kupieniu nowej domeny. Kase przekazali na "poczet zaleglosci". Wiec przeczytalem ich regulamin bylem w szoku. W superhoscie dzwoniono do mnie czy sobie zycze jakiekolowiek przedluzanie a tu taki walek. Faktury proforma wywalilem odrazu ich nie czytajac bo nie kupowalem nic na dluzej niz rok.

Dodam ze mam u nich 6 domen przedluzonych bez mojej zgody. Sprawa jest jednak dosc prosta. Nie mozna przedluzac niczego bez zgody konsumenta. Na fakturze macie napisane "1 rok". Jest to oplata jednorazowa. Nie jest to zaden abonament, takze nie istnieje cos takiego jak okres rozliczeniowy. Dokonalismy oplaty jednorazowej a nie wplaty abonamentowej. Regulamin moga sobie wsadzic.

Wysle im pismo, ze nie zycze sobie aby przechowywali moje jakiekolwiek dane osobowe. Napisze rowniez, iz nie zycze sobie jakiegokolwiek przedluzania bez mojej zgody, na kazda wykupiona domene. Tu w zasadzie zakoncze historie z ich spolka. Nic mi zrobic nie moga bo nie popelnilem zadnego wykroczenia. Konsument nie jest zobowiazany do placenia czegos, czego nie zamowil.

Spojrzcie na cennnik.

"Rejestracja domeny na 1 rok". Tu w zasadzie sprawa sie konczy. Wykupiliscie domene na rok, a nie dwa, i taka umowe zawarliscie. Przedluzanie to usluga, ktora jest opcją.

Po wyslaniu pisma nic im juz nie odpisze. Niech mnie strasza KRD i Babą Jagą, bo mam ich w glebokim powazaniu :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności