Skocz do zawartości

[opinia] Domeny.com Domeny.pl


Fidma

Rekomendowane odpowiedzi

A może to chodzi o ty by niepozwolić ludziom przejść na standardowe warunki umowy bo wiadomo że klienci do nich już nie wracają. Każdy który miał z nimi kontakt stara się od nich uciec a oni staraja się za wszelką cenę go utrzymać.

Zgadzam się w 100%, też muszę od nich jak najszybciej uciec i już nigdy do nich nie wrócić! Jednocześnie mam prośbę, może ktoś napisać o co chodzi z przejściem na warunki standardowe i czy jest to opłacalne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

ja juz nawet zaakceptowalem to, ze bede musial miec domene z promocji 3 lata bo pewnie mi sie przyda, a zarejestrowalem tylko jedna wiec nie naraze sie na duze koszty. gorsze jest jednak to, ze ich BOK dziala beznadziejnie. Wyslalem maila 7 dni temu, bez odpowiedzi, ponownie poszedl dzis rano i jak na razie tez sie nie doczekalem..

pozdrowienia.

googlerulz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można dzwonić [link]
tam możesz uzyskać poradę prawną z zakresu prawa konsumentów...
ja akurat uzyskałem poradę.

ale o so chożi? :)

Na infolinii przedstawiłem swoją sytuację z ta firmą. Otrzymałem art. kodeksu cywilnego na który mogę się powołać aby odzyskać pieniądze.

a możesz podać co to za paragraf ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

czy ktoś wie jak stoją sprawy z "promocjami" w Domeny.pl ? Czy muszę płacić dalej za te domeny po ich "oszukańczych" promocyjnych cenach?

Skorzystałem rok temu z promocji "Wiosna przynosi tanie domeny", które się okazały niesamowicie droge w końcowym efekcie... Co zrobić?

Czy ktoś wie dokładnie jak już to jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ta "firma" ma prawo domagać się opłaty za wydanie kodu authinfo dla domeny globalnej ? Liczą sobie za to 99 PLN ;)

Dodam że sprawa dotyczy umowy standardowej, ponieważ udało mi się już jakimś cudem zmienić "Urodzinową superofertę" (lol) na umowe standardową, co oczywiscie łączyło się juz z dopłatą 91 PLN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Promocja "11.000 domen na 11-lecie"

W kwietniu Domeny.pl obchodzi 11. urodziny. Z tej okazji

oddajemy Wam do dyspozycji 11.000 polskich domen za 11

złotych. Nowość ;) Promocja bez obowiązku odnowienia.

Co więcej, na 11. urodziny Domeny.pl, co 11. klient

dostaje prezenty...

Czyżby za rok w tym temacie mialo przybyć kolejne 25 stron ? :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Firma się rozwija - poszukuje pracowników:

Obowiązki:

* monitorowanie stanu należności klientów

* telefoniczny i pisemny kontakt z klientami

* budowanie i rozwijanie dobrych relacji z klientami

* bieżąca kontrola stanu zadłużenia klientów

Wymagania:

* min. 3-miesięczne doświadczenie na podobnym stanowisku

* umiejętność organizacji czasu pracy

* znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym

* odporność na stres, samodzielność, odpowiedzialność

* łatwe nawiązywanie kontaktów

* mile widziane doświadczenie windykacyjne

Oferujemy: rozbudowany pakiet socjalny, stałą umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie.

WAŻNE: Zgłoszenia zawierające CV i LM proszę przesyłać na adres: praca@domeny.pl

Ta firma z założenia ma jakieś dziwne podejście do klienta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Haha widziałem reklamę tej "dziwnej promocji" :rolleyes: Nie dość, że pod dołem był uśmieszek to jeszcze napisane to jest w taki sposób, że sugeruje iż tylko po wygraniu jakiegoś losowania można nie przedłużać umowy :jezyk1: Ale pożyjemy zobaczymy. Jak znam firmę, to w regulaminie mają zastrzeżenie, że nieprzedłużać mogą tylko 28 letnie kobiety o imieniu marcin jeśli data przedłużenia wypada w dzień ich 27 urodzin ;) Z resztą standardowo regulaminu tej śmiesznej "promocji" znaleść nie można.

Dla mnie ich bezczelność już dawno przekroczyła wszelkie granice:

https://www.goldenline.pl/forum/domeny/286810

A widzieliście najnowszą reklamę:

ccc.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie ich bezczelność już dawno przekroczyła wszelkie granice:

https://www.goldenline.pl/forum/domeny/286810

Rzecznik zawsze "blisko" klienta :rolleyes:

Dla mnie bezczelnością to jest zmiana treści regulaminu promocji jaki widzę dziś w panelu a jaki był w momencie zakupu domeny ;=)))

Dodano zapis "lub czasopisma" w kontekście niechęci przedłużenia domen u nich.

Wg recznika praw konsumenta mogę sobie z tym pójść na prokuraturę i złożyć doniesienie o próbie wyłudzenia pieniędzy.

Nieładnie ludziom podmieniać regulaminu już po zakupie domeny ;=)))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności