Skocz do zawartości

[opinia] Domeny.com Domeny.pl


Fidma

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

mlody do 8 lutego "musisz" wysłać do nich wypowiedzenie - decyduje data nadania

napisałem "musisz" bo według prawa masz prawo rozwiązać z nimi umowę do zakończenia bieżącego okresu rozliczeniowego a nie w ciągu 14 dni

druga sprawa to że regulamin musi mu być przesłany do konsumenta mailem albo pocztą, nie mogą sobie po cichaczu umieszczać nowego regulaminu - to tez reguluje ustawa, w związku z tym jak ktoś się niewyrobi w ich wyimaginowanym terminie 14 dni to może dochodzić swoich praw w późniejszym czasie bo nie dostarczono mu nowego regulaminu

ostatnia rzecz:

3) Wniesienie sprzeciwu przyznaje Domeny.pl. sp. z o.o. prawo do:

* 1) uznania sprzeciwu za wypowiedzenie umowy skutkujące jej rozwiązaniem po upływie 1 miesiąca od otrzymania sprzeciwu oraz dokonania zwrotu Konsumentowi opłat proporcjonalnie do niewykorzystanych świadczeń albo

* 2) utrzymania usługi na dotychczas obowiązujących zasadach.

to jest kompletnie niedorzeczne, zmiana regulaminu upoważnia kazdego konsumenta do rozwazenia czy nowe warunki mu odpowiadają czy nie i ma prawo wypowiedziec tą umowę bez konsekwencji

z drugiej stron niewiem jak domeny.pl chciałyby wdrożyć punkt drugi: * 2) utrzymania usługi na dotychczas obowiązujących zasadach., przecież niektóre zapisy w poprzednim regulaminie zostały uznane za niezgodne z prawem - stąd ta nowa wersja regulaminu

IMHO te warunki w postanowieniach końcowych to pic na wode i nie ma się co nimi przejmować

Wszystkie te kwestie omówiłem z prawnikiem w firmie w której pracuje i z prawnikiem ze Stowarzyszenia Konsumentów Polskich

Mam nadzieję ze trochę Wam pomogłem

czekam na posty o finale tej sprawy

Toster

NETMARK.PL <<--- korzystam i nie narzekam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

toster, a mógł bym poprosić o jakiś "wzór" jak ma wyglądać to wypowiedzenie ??

wiem, że miejscowość i data, oraz z jednej strony moje dane z drugiej dane domeny.pl ale co więcej tzn. treść ??

Rozumiem, że list polecony najlepiej ?

Dzięki.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podaj swoje dane i usługi/domeny jakie masz

jak mawiają: "Papier wszystko zniesie" więc napisz wszystko co wydaje Ci sie ważne

co do potwierdzenia odbioru to będzie Twoje potwierdzenie że otrzymali to co do nich wysłałeś, w razie jakby sprawa miała finał w sądzie to to jest Twój niepodważalny dowód że wysłałeś wypowiedzenie w terminie i że oni je odebrali

jak Ci odpiszą to się odezwij

NETMARK.PL <<--- korzystam i nie narzekam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

pismo takie musi zawierac Pana pelne dane jako Klienta naszej firmy oraz

informacje, ze wnosi Pan sprzeciw w zwiazku ze zmianami w regulaminie

swiadczenia uslug przez nasza firme.

Robię barcampy: Aula Polska i RadomIT i kilka innych.

Czy wiesz, że największe prowizje w branży turystycznej i masę narzędzi daje Odpoczne.pl (bez ref'a)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

pismo takie musi zawierac Pana pelne dane jako Klienta naszej firmy oraz

informacje, ze wnosi Pan sprzeciw w zwiazku ze zmianami w regulaminie

swiadczenia uslug przez nasza firme.

wyślesz im sprzeciw a oni go odrzucą bo tak sobie zapisali w regulaminie, albo zaproponują Ci jakieś negocjacje

Kodeks Cywilny jest nadrzędny i w tym wypadku nie trzeba wysyłać sprzeciwów:

Art. 3841. Wzorzec wydany w czasie trwania stosunku umownego o charakterze ciagłym wiaze druga strone, jezeli zostały zachowane wymagania okreslone w art. 384, a strona nie wypowiedziała umowy w najblizszym terminie wypowiedzenia.

to tyle w tym temacie

ja już swoje wysłałem, czekam na info z ich strony

NETMARK.PL <<--- korzystam i nie narzekam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy dobrze rozumiem, mogę wysłać do nich pismo, że nie zgadzam się z nowym regulaminem i powinni w tym momencie rozwiązać umowę?

Co wtedy się dzieje np. z domenami? Czy to dotyczy każdej usługi zawartej do tego czasu?

Dzięki

z tą zmianą regulaminu to jest wszystko odwrócone ogonem:

w momencie gdy firma zmienia regulamin to niejako wypowiada umowę konsumentom, którzy zawarli z nią umowy na podstawie wcześniejszego regulaminu, po wprowadzeniu nowego regulaminu zostało przyjete że każdy dotychczasowy konsument akceptuje nowy regulamin nie robiąc nic (bierna akceptacja), ten kto tego nie akceptuje musi wypowiedzieć umowę, tzn że nie zgadza się na nowe warunki (nawet jak są lepsze) i tym samym nie chce jej zawierać na nowych warunkach

rezygnując z usług tej firmy rezygnujesz z domen, regulamin odnosi sie do wszystkich usług więc musisz zrezygnować ze wszystkiego

jeszcze jedno i chyba ostatnie bo juz wyczerpałem temat :D

to wypowiedzenie nie wymaga akceptacji drugiej strony, więc jak komuś odeślą że się nie zgadzają i że trzeba jeszcze odpykać te 3 lata i zapłacić 2500pln to ogólnie nie powinno to już Was dotyczyć, ale wtedy chyba bez sprawy cywilnej się nie obędzie, czego nie życzę

NETMARK.PL <<--- korzystam i nie narzekam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź. Gdybym miał wreszcie od nich "uciec", to nie przeszkadza mi to, że stracę akurat te, mierne, domeny.

Tak jak pisałeś, zobaczymy jak będzie ze stosowaniem tego drugiego podpunktu regulaminu: 2) utrzymania usługi na dotychczas obowiązujących zasadach.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehehe widzę że jak zwykle musiałem się "wkopać" niezle xD Też chętnie rozwiązałbym umowę z domeny.pl tyle że nie chce stracić domeny ponieważ przynosi mi jakiś tam zysk... Więc nie mam wyboru tylko zostać z domeny.pl :/

toster, gratuluje pomysłowości :D Jestem ciekaw jak ta sprawa się rozwiąże, czy domeny.pl tak poprostu rozwiążą umowę z tymi osobami które wyślą wniosek.

edit:

A domeny.pl nie moją przypadkiem obowiązku poinformować mnie o zmianie regulaminu ?

Michał Kryński
Zapraszam na moje forum akwarystyczne  ;-) 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A domeny.pl nie moją przypadkiem obowiązku poinformować mnie o zmianie regulaminu ?

no jasne że mają, a że tego nie robią to jakoś mnie nie dziwi - kolejny kawałek układanki pod tytułem "legalny przekręt" :D

obowiązkiem jest przedstawienie go w formie papierowej albo elektronicznej, niedozwolone jest np przesłanie mejla z linkiem gdzie ten regulamin jest więc ten regulamin w chwili obecnej dla każdego jest regulaminem nie doręczonym, więc imho każdy w każdym czasie może wypowiedzieć im umowę, ale musi to zrobić przed zakończeniem bieżącego okresu rozliczeniowego, niezgodne z prawem jest stwierdzenie że nowy regulamin pojawił się w miejscu starego

Toster, wiesz może czy oni odpowiadają na te wnioski czy nie ??

ja jeszcze nic nie dostałem, ale zapewne odpowiedza na dwa sposoby:

1. uznają wypowiedzenie - nie mają wyjścia ;) (znając ich to jest mniej prawdopodobne)

albo

2. nie uznają wypowiedzenia i dopiszą jakiś bełkot pseudoprawny - wtedy trzeba iść do prawnika, przedstawić mu sprawę i zaproponować łatwy i szybki zarobek :)

jak ktoś dostanie odpowiedź od nich to wrzucajcie

i mała prośba do znających temat pozycjonowania - jak komuś moja pomoc się przydała to chętnie przyjmę jakąś pomoc przy poycjonowaniu:)

NETMARK.PL <<--- korzystam i nie narzekam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności