Skocz do zawartości

Prawdziwy precel!

tj

Rekomendowane odpowiedzi

Zapraszam do dodawania wpisów:

- art musi mieć min. 2000 znaków (oczywiście unikalny)

- każdy art zostanie przejechany dodawarką (szczegóły w regulaminie)

Uwagi/propozycje/braki kategorii/ proszę zgłaszać na PW lub mail naisman[zwierzak]gmail[kropka]com

Liczba miejsc ograniczona :)

Edit: Była literówka w linku, poprawione.

..

- każdy art zostanie przejechany dodawarką (szczegóły w regulaminie)

...

Cholera a ja się "szczypię" czy dodawać jakieś serwisy Adderem, a tu pojedyncze artykuły.....hm....muszę się jeszcze dużo nauczyć..... - zabieram się do roboty...

M

Pozycjonowanie lokalne, Wymiana linków tematycznych, Tematyczne artykuły sponsorowane.  >>>>> Informacje na stronie :  Tani hosting

Nie bardzo rozumiem, jeśli artykuł ma dobrą treść, to dlaczego go nie dodawać?

Przecież jasno napisałem, że jestem początkującym w temacie. Teraz zaangażuję pracownika, żeby zdrowiej "przysiadł" do Addera.

Walnę też jakiś artykulik u Ciebie.

M

Pozycjonowanie lokalne, Wymiana linków tematycznych, Tematyczne artykuły sponsorowane.  >>>>> Informacje na stronie :  Tani hosting

nker widze ostra promołszon ;]zaraz cos napisze dla ciebie daj mi 10 minut ;]

To mój pierwszy, i prawdopodobnie ostatni, musiałem się czymś wyróżniać :zeby:

gdzie jest to inne?
Jeśli chodzi o kategorię, zrobiłem wczoraj, teraz sprawdziłem - istnieje taka.
Przecież jasno napisałem, że jestem początkującym w temacie. Teraz zaangażuję pracownika, żeby zdrowiej "przysiadł" do Addera.

Tak, jest dużo pracy z konfiguracją.

Jak ktoś mi potem napisze w mailu, że mam dodać do kategorii usługi, inne, biznes - to niech się potem nie dziwi, że efektywność 10% będzie.

Rozumiem, że mailowo potwierdzasz publikację, albo odrzucenie ? - właśnie coś tam "spłodziłem"

Dopiero po opublikowaniu mam wysłać na maila informacje które wpiszesz w dodawarkę ?

MZ

Z tą promocja /dodawarka/ to świetny pomysł /brawo/