Skocz do zawartości

Strona do oceny

Tortuga

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jestem kompletnie nowy w temacie (jakiś miesiąc..)

zajmuję się stronką ogloszenia z przypadku..

Jeśli chodzi o grafikę, programowanie, czy sam projekt.. to nie moja działka. Produkt działa już od jakiegoś czasu w innych krajach. Firma postanowiła wejść na polski rynek.. i tutaj pojawiam się ja.

Do tej pory zrobiłem tłumaczenie. Teraz siedzę nad doborem słów kluczowych, mam zrobić kontent, zająć się reklamą, katalogowaniem, linkami, przetłumaczyć forum i pewnie jeszcze parę innych rzeczy..

Na dzień dzisiejszy działa tylko polska wersja językowa.

Całość powinna ruszyć niedługo.. wtedy dojdzie mi jeszcze moderowanie strony, maile i obsługa wszystkiego co ma znaczek "pl" po kropce..

Wszystkiego uczę się na bieżąco.. Temat ciekawy, ale terminy gonią..

Jeśli ktoś miał by ochotę zajrzeć i podzielić się.. czymkolwiek (uwagami, sugestiami, opiniami.. na każdy temat dotyczący strony), z góry dziękuje. ;)

eheh szybko sie uczysz ;) już wiesz jak wstawić anchor w link i jaki anchor Cię interesuje. Widzę, że kolega bardzo skromny jest !!!

Najszybciej będzie jak przeczytasz książkę Michała i Bartka (reklama po prawej stronie monitora). Przekopanie się przez forum będzie dłużej trwało niż jej przeczytanie. Od tego bym zaczynał.

Dzięki Kadzielawski.. nie do końca rozumiem co miałeś na myśli, a może mam, tylko słownictwa jeszcze nie łapię.

;)

Co do książki to dzięki za podpowiedź,(sprawdzałem) chociaż ze względu na odległość zajmie mi to więcej czasu niż zaglądanie na forum..

Thx.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie