Skocz do zawartości

Skiepowania CPA - Konwersja


zebol

Rekomendowane odpowiedzi

Dla przypomnienia :

Użytkownik klikający reklamę musi wykonać czynność określoną przez reklamodawcę, np. dokonać zakupu lub zostać potencjalnym klientem, aby mogli

Państwo otrzymać płatność. Prosimy pamiętać, że reklamy te konkurują z reklamami CPC i CPM

Jeszcze nie miałem okazji przetestować, ale myśle że warto się skusić.

Oczywiśćie polskie kategorie do wyboru są znikome [Reklamodawcy]

Myśle by uderzyć na zagraniczny rynek i przypisać konkretną kategorię do reklamy.

Czy ktoś już testował owe skierowania na większym trafiku zagranicznym ?

Interesuje mnie skutecznośc tych reklam i przekład na $$.

Największą głupotą jest uczenie się tego, co potem trzeba zapomnieć [...]
- Miarą mówcy nie jest ten kto mówi, lecz ten co słucha [...] / Platon (ok. 437 - 347 p.n.e.)

Drogi wszechświecie, przestań no lecieć w kulki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widocznie słabo szukałem - możesz podać temat ?

Myśle że na wnioski jeszcze za wcześnie [Zaproszenie dostałem 24.07] - trzeba potestować.

Ale jak sami piszą:

W ciągu kilku najbliższych dni

umożliwimy Państwa reklamom CPA konkurowanie w Państwa jednostkach reklam AdSense dla treści dla ograniczonej części ruchu na Państwa witrynach, nie

większej niż 5%. Nowe reklamy nie będą się różnić od Państwa aktualnych reklam AdSense, a więc użytkownicy nie zauważą żadnej różnicy

Więc nadal testy - Ale zawsze 5% które może być korzystniejsze niż zwykły przelicznik CPC i CPM.

Wszystko zależy od hojności reklamodawcy :)

Jeśli już wałkowaliście temat to KOSZ.

Największą głupotą jest uczenie się tego, co potem trzeba zapomnieć [...]
- Miarą mówcy nie jest ten kto mówi, lecz ten co słucha [...] / Platon (ok. 437 - 347 p.n.e.)

Drogi wszechświecie, przestań no lecieć w kulki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki,

Faktycznie trzeba jeszcze poczekać i potestować - wymienione tematy również nie wnoszą nic nowego.

Do kosza.

Największą głupotą jest uczenie się tego, co potem trzeba zapomnieć [...]
- Miarą mówcy nie jest ten kto mówi, lecz ten co słucha [...] / Platon (ok. 437 - 347 p.n.e.)

Drogi wszechświecie, przestań no lecieć w kulki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności