Skocz do zawartości

Przekierowanie z domeny a pozycjonowanie


electronicbank

Rekomendowane odpowiedzi

Zarejestrowałem dziś domenę xxxxxxxxxxxx.com, w home.pl, ale nie mam tam serwera www na który mógłbym wgrać pliki strony. Zrobiłem więć przekierowanie na swoją stronę na serwerze w interii (darmowe) xxxxxxxxxxxxxx.interia.pl/index.html. I moje pytanie to:

Czy mam pozycjonować dodając do katalogów domenę czy pozycjonować na stronę w interii?

Bardzo prosiłbym o odpowiedź ponieważ jestem amatorem, który za wszelką pomoc będzie bardzo wdzięczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to tam nie ma zadnych przkierowac. Pozycjonuj domenę i.. popracuj nad wyglądem i treścią ;)

Teraz znając domenę, można powiedzieć więcej. Owszem ramka jest, ale czy nie tak wyglądają na przykład aliasy prv.pl? Google je świetnie indeksuje. Ale pozycjonowanie samej ramki to raczej ciężka praca. Mimo wszystko zainwestowałbym te parę groszy w hosting.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na ovh.pl, zapłaciłbyś za domenę serwisybukmacherskie.pl i hosting 40zl

Skuteczne pozycjonowanie w google to podstawa reklamy w internecie.

Dobre pozycjonowanie Białystok to skuteczny traffic.

Najlepsza reklama w internecie to pozycjonowanie stron w google.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wywaliłem te widoczną i brzydką tabelę i terść wstawiłem o ten kod: <table><tr><td>hr width=3 size=50</td><td>hr width=3 size=50</td>...</tr></table> Czy teraz nie będzie problemów z indeksacją? Wybaczcie mi takie pytanie ale dopiero się uczę i to moje pierwsze kontakty z html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strona w ramce to alias, szkoda czasu na pozycjonowanie tego. Nie będzie tytułu, opisu ani słów kluczowych, jedyne co robot zobaczy to przekierowanie.

Pozycjonowanie strony na darmowym serwerze też nie ma sensu bo nie da się z niego w przyszłości zrobić przekierowania na nową domenę.

Przyłączcie sie do gry:

logo.jpg