Skocz do zawartości

Jak podwyższyć cenę ofertową preferowanego CPC słowa kluczowego do poziomu minimalnej ceny ofertowej?


Sandtrooper

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Zwracam się ponownie do ekspertów z dziedziny SEM.

W mojej kampanii pojawił się problem, iż część słów kluczowych jest nieaktywnych dla wyszukiwania, gdyż minimalna cena ofertowa jest zbyt niska. Naturalnym jest, iż chcę w takim wypadku zwiększyć cenę dla wybranych słów kluczowych. Niestety mimo posiłkowania się adwordowskim helpem niewiele udało mi się wskórać.

W punkcie 5 jest napisane: Pod nieaktywnym słowem kluczowym, które ma zostać uaktywnione, kliknąć link: Zwiększ wynik jakości lub cenę ofertową do wysokości {kwota}, aby uaktywnić słowo kluczowe.

Problem jednak w tym, że w moim panelu nie pojawia się w ogóle taki link. Czy ktoś mi może powiedzieć czym jest to spowodowane? Jak można aktywować tą funkcję, bądź co bądź jest ona jedną z kluczowych opcji w konfiguracji całej kampanii.

Hint: Bieżąc budżet kampanii wynosi 92,00 /30 dni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to spróbuj zaznaczyć po lewej dane słowo i kliknij przycisk "edytuj ustawienia słów kluczowych"

Oczywiście już wcześniej tego próbowałem. Niestety w tym miejscu mogę tylko dokonać zmiany w polu Docelowy adres URL.

Stawka wyszukiwania nie ma żadnego pola, chociaż wydaje się, że jest na nie miejsce. Jedynie pojawia się wpisana na sztywno informacja Auto: 0,01.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności