Skocz do zawartości

Wyświetlanie linków tylko na index.php

Narfi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mam taki problem, dostałem ofertę do umieszczenia płatnych linków na swoją stronę www, jednak muszą one znajdować się tylko i wyłącznie na index.php czyli na stronie głównej bo taką właśnie mam, moja strona to www.asroma.pl

Jednak mam tam skrypt z newsami i jak wejdę na przykład na drugą stronę z newsami to wtedy adres będzie wyglądał tak: https://www.asroma.pl/index.php?npage=2 , mój zleceniodawca uważa że tak nie może być ponieważ jego linki mogą zostać odebrane jako spam przez google. I tu proszę o pomoc, czy jest jakiś sposób aby linki wyświetlały się TYLKO na index.php, a po wejściu na przykład na kolejną stronę z newsami już ich nie widać?

Z góry dzięki.

a możesz Bełdzio bardziej szczegółowo opisać co oznacza to równianie? Niestety ja jestem laikiem jeśli chodzi o PHP :)

A właśnie, tak samo tyczy się to komentarzy w newsach, na przykład przy pisaniu komenta adres wygląda tak https://www.asroma.pl/index.php?function=show_all&no=4038, to znaczy że także google odbiera to jako odrębną podstronę?

if( count($_GET) <= 0 ){
  // wyświetl linki
}

Powinno zadziałać.

ewentualnie do warunkowego możesz dodać && $_SERVER[php_SELF] === 'index.php' - ale jeśli strona będzie w domenie bez indeksu to wtedy może nie zadziałać, bo u mnie w tym wypadku jest / zamiast index.php

Portal komputerowy

-
webmastering, biznes

Forum IT - informatyka, komputery, technologie

if( count($_GET) <= 0 ){
  // wyświetl linki
}

Od kiedy ilość wartości w tablicy może być ujemna? :) Zakładam, że to przez pośpiech :) Narfi, zamień <= w warunku na == czyli:

if( count($_GET) == 0 ) {

// wyświetl linki

}

Nie zmieni to działania ale wygląda sensowniej :)

Sprzedam artykuły, 1 grosz za 5000 znaków!

https://www.forum.optymalizacja.com/index.p...howtopic=126817