Skocz do zawartości

[wykonam] napisze artykuły i dodam do precli

gerdi

Rekomendowane odpowiedzi

Od około 2 lat zajmuje się katalogowaniem stron, obecnie dodaje głównie artykuły do precli. Chętnie podejmę stałą współpracę z osobami które są zainteresowane artykułami w preclach natomiast nie chcą robić tego sami.

Precle są o wiele skuteczniejsze niż katalogi, ale każdy o tym wie, więc nie będę się rozpisywał.

Pisząc artykuły dbam o to aby były unikatowe, najczęściej pisze każdy artykuł od podstaw, a nie zmieniam w kółko pojedyńcze wyrazy w jednym artykule, klonując go. Jeżeli znam tematykę to najczęściej piszę z głowy. Jeżeli jestem w jakimś temacie laikiem to nie ukrywam że pomagam sobie artykułami znalezionymi w sieci, jednak przerabiam każde ze zdań w tekście, aby nie było duplikowania.

Standardowy artykuł:

- jest bezpośrednio związany z tematyką anchora/ów

- posiada 1000-1100 znaków

- treść unikalna

- używam More

- sprawdzam poprawność pisowni

- pogrubiam wyrazy/frazy tematycznie podobne do anchora

- ze względu na ograniczenia 3 linki w treści oraz 2-3 podkategorie

- rozłożenie w czasie dodanie - ja preferuje 10 wpisów co 10-14 dni, ale to oczywiście do ustalenia w zalezności od strony

Dodając do precli wybieram tylko te najbardziej korzystne, dzięki doświadczeniu w dodawaniu do katalogów, wiem jakie precle są skuteczne, gdzie szybko wpis zostanie zaindeksowany. Sprawdzam site precla i wyszukuje te precle które w site mają dużo zaindeksowanych podstron z wpisami w Google. Nie zwracam uwagi na zaindeksowane podstrony typu:

www.przykładowyprecl.pl/page/2/

www.przykładowyprecl.pl/kategoria/

www.przykładowyprecl.pl/wp-login/

itp.

Dodaje do precli od kilku miesięcy, zawsze mam zapisane gdzie dodaje artykuły i sprawdzam które zostały zaindeksowane. Wyłuskuje precle które posiadają zaindeksowane podstrony w postaci:

www.przykładowyprecl.pl/moj-wpis/

www.przykładowyprecl.pl/moj-wpis.html

www.przykładowyprecl.pl/podkategoria/moj-wpis/

itp.