Skocz do zawartości

Ile trzeba czekać na zyski (nawet najmniejsze) ?

patkle

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem uczniem liceum i pod koniec roku szkolnego stwierdziłem, że przydałoby się dorobić do kieszonkowego... Zacząłem od przeszukiwania internetu i przeczytałem, że da się zarobić na programach partnerskich. Tak więc stworzyłem stronkę o doładowaniach i za partnera wybrałem blue.pl. Regularnie dodawałem ją do katalogów itp. i doszedłem do drugiego miejsca w google na frazę "darmowe doładowania" a we frazie "doładowania" jestem na trzeciej stronie wyników... W tym miesiącu z google bylo ponad 900 wejsc

I teraz pytania:

- Czy ten sposób tzn. polecanie rejestracji na innej stronie jest opłacalny (czy dużo osób z tego korzysta) ? Czy nie lepiej by było umieścić formularz doładowania konta bez potrzebnej rejestracji.... jak jest to np. na doładowanie.pl ?

- Czy na stronie nie jest za mało treści ?

- Ile trzeba czekać aby taka strona zaczęła przynosić zyski... nawet minimalne ??

• Odpowiedzi 83
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Lepiej daj sobie spokój z tą stroną i zrób od nowa coś porządnego. Jeśli chcesz zacząć zarabiać, musisz włożyć w swoją stronę trochę pracy. O tym, że nad tą stroną praktycznie w ogóle nie pracowałeś, świadczy chociażby 1 zaindeksowana strona w google.

Zrób nowy layout albo daj zlecenia dla jakiegoś grafika, żeby Ci to zrobił. Poza tym najważniejszy jest content. Bez niego ani rusz. Takie jest moje zdanie.

Także, pracuj, pracuj i jeszcze raz pracuj...

bodylike.pl - naturalne kosmetyki

Na tej stronie jest więcej bannerków, linków niż sensownej treści.

Tworzenie stron to coś więcej niż ściągniecie szablonu, wpisanie paru zdań na krzyż i upstrzenie jej reklamami jak mozaikę.

Tak jak powiedziano wyżej, nie nastawiaj się najpierw na zyski. Najpierw pracuj.

Jeżeli możesz to naucz się html, css, lub wrzuć jakiegoś cms-a, postaraj się o wartościową treść, dużo podstron.

W między czasie poczytaj sobie o seo, zdobądź trochę linków.