Skocz do zawartości

promocja home.pl


Lesiu

Rekomendowane odpowiedzi

Domyślałem się iż tak będzie. Praktyki home są łatwe do przewidzenia. Dlatego się dziwię, że z takim zapałem zakładacie tam konta, może i te 50zł + IP + Adwords to jest gratka ale wszystko sprowadza się do tego jaki to jest hosting z home. Ja tam wiecej nie zamierzam miec serwera, chocby rozdawali serwery za 1zl :)

404.tf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 127
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Domyślałem się iż tak będzie. Praktyki home są łatwe do przewidzenia. Dlatego się dziwię, że z takim zapałem zakładacie tam konta

Ja tez o home.pl nie mam najlepszego zdania, robią zwykłe szwindle. Odebranie punktów uważam za szczyt chamstwa i wszystkich znajomych bede ostrzegał aby mijali tych krętaczy szerokim łukiem. Co do zamiany regulaminu to wydaje mi sie ze punkty naliczone w czasie trwania starego regulaminu nie powinny zostac usuniete, jesli juz to jesli zmienili regulamin, to od dnia zmian nie powinni naliczac nowych punktow.

Lesiu, ja bym nie odpuscil, zasiegnij gdzies porady prawnej i walcz o swoje. Z dziadostwem trzeba walczyc a firmy stosujące takie szwindle w internecie publicznie piętnować, nagłaśniać ku przestrodze potencjalnych klientów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja juz pisalem, wyslij im pismo (ale nie mailem) w tej sprawie, zobacz jak sie ustosunkuja. Jesli nie beda chcieli rozwiazac tego polubownie, idz do federacji konsumentow - za to placimy, oni sa od tego zeby pomoc w takich sytuacjach.

PS. Dobrze ze to nie jest forum webhostingtalk.pl, bo juz by mnie wszyscy jechali za walke z konkurencja i dostalbym bana na 28 dni, lol ;)

"Szaleństwem jest chodzenie po ulicy z połówką melona na głowie i powtarzanie: Jestem chomikiem"

Dick Steele, Agent WD-40 [*]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pandha, spokojnie ;) Mysle ze home.pl jest na tyle porzadna firma, ze bedzie chciala sprawe rozwiazc polubownie. Otoz wg tego co mi sie wydaje, beda chcieli rozwiazac sprawe polubownie - tzn. niekoniecznie przywracac poleconych, ale np. dac cos gratis. Wszak, jakby nie patrzec, powinno sie nagradzac klientow, ktorzy przyciagaja nowych klientow (a to nie jest jego wina ze akurat taka promocje zrobili).

Wiec spokojnie, najpierw zwykle pisemko, najlepiej ze zrzutem ekranu (zmiana regulaminu w trakcie).

"Szaleństwem jest chodzenie po ulicy z połówką melona na głowie i powtarzanie: Jestem chomikiem"

Dick Steele, Agent WD-40 [*]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobny przypadek mnie spotkał :

Napisałem wiadomość o wcześniejszym regulaminie i o terażniejszym odpisali, że regulamin został zmieniony gdyż :

Chodzilo o doprecyzowanie sformulowania.

Straciłem dzisiaj 9000 pkt szkoda i napewno taką akcją opinii sobie u mnie nie polepszyli.

Napisałem im również że taką akcją może chwilowo klientów zyskają ale stracą wielu polecających. Jednak dostałem informację, że nie mają na celu krzywdzenie klientów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi napisali wczoraj, ze powinienem wyslac im maila na info(at)home.pl i opisac sprawe a na pewno sie do niej ustosunkuja. Wyslalem im grzecznego maila wraz ze szczegolowo opisana sprawa. Wyslalem tez oczywiscie zrzut ekranu z wczesniejszego regulaminu. Wskazalem tez na punkty 39, 40, 41 ogolnego regulaminu home. Odpowiedzi brak.

Mi usunieto 15,000, a w zwiazku z przelewami bankowymi mialem dostac jeszcze minimum 9,000, bo pieniadze jeszcze nie zostaly zaksiegowane na koncie home.

Na cale szczescie mam bardzo duzy (zeby nie powiedziec decydujacy) wplyw na to czy moi znajomi i zaprzyjaznione firmy przedluza hosting w home i jesli nie zwroca mi wszystkich punktow to sprawa bedzie jasna. Jesli pracownicy home.pl zrobili blad piszac regulamin to ICH problem, a nie nasz. Powinni go zmienic, wyslac wszystkim informacje o zmianie regulaminu i przestac naliczac punkty, a uznane punkty zostawic, to przeciez oczywiste. Juz slyszalem o akcjach zrywania umow o hosting przez home ze wzgledu na "skrypty przeciazajace serwer" oraz oferty zmiany uslugi oraz ceny (z 300/rok naz 300/miesiac) ze wzgledu na koniecznosc przydzielenia wiekszych zasobow do konta. Ale jeszcze o takich akcjach nie slyszalem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaden fantasta BOSSie :jezyk1:... forum jest komercyjne, moderatorzy tam pracują, a nie robia to z pasji (jak np. tu). Sorry, ale jesli sie opisuje historie pewnej firmy, a w ciagu 2 minut pojawia sie 10 postow i PW z atakami totalnie bezsensownymi (bo nie porusza sie problemu, tylko np. "dlaczego nie wpiszesz sobie w profilu nazwy firmy", "poplakalem sie ze smiechu, ze wynajales programiste" itp.) i grozbami, ze klamie i jak nie przeprosze to ban na 28 dni. Tam zyje kilkunastu userow, ktorzy sie bronia wzajemnie (mafia lub kolo rozancowe). Poprosilem o usuniecie mojego profilu, ale na szczescie tego nie zrobili (pomyslalelm sobie pozniej, ze ktos moglby sie za mnie podszywac...). Ale to nie temat na dyskusje o "konkurencji" (forum) ;)

Edit: aha, nie to zebym sie "podlizywal" czy cos, ale Fidma jestes jednym z porzadniejszych userow tam...

"Szaleństwem jest chodzenie po ulicy z połówką melona na głowie i powtarzanie: Jestem chomikiem"

Dick Steele, Agent WD-40 [*]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moto-strefa, odpisali do Ciebie maila czy uzyskales informacje za pomoca ich czata online? Na tym ich czacie powiedziano mi żebym napisał maila, co oczywiście uczyniłem. Jakoś odzewu wciąż brak... Nie rozumiem ludzi, ktorzy uwazaja, ze home ma najlepsza obsluge klienta. Jak w takim razie wyglada najgorsza obsluga klienta?

Edit:

Skoro regulamin "mogą" zmieniać sobie kiedy chca, to za 10 miesiecy moze sie okazac, ze pozostale 2 miesiace beda kosztowac nie 50 PLN tylko 299,90 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie Lesiu - to samo tlumaczenie dawalo mi az.pl - "taki regulamin pan zaakceptowa" (ze moga go zmienac)... czyli rownie dobrze za zarejestrowana domene moga sobie krzyknac nagle 10000 00000 zl... To wszystko jest oczywiscie niezgodne z prawem.

"Szaleństwem jest chodzenie po ulicy z połówką melona na głowie i powtarzanie: Jestem chomikiem"

Dick Steele, Agent WD-40 [*]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze, że mam w rodzinie dobrych prawników. Dowiem się czy warto w ogóle walczyć o to z home i czy lepiej nie olać. Z drugiej strony dodatkowe 2 lata (razem 3) hostingu to nie byle co.

Edit: i tak jak już wspominałem, w swoim głównym regulaminie mają informację, że zmodyfikowane regulaminy wchodzą w życie po 14 dniach od umieszczenia na stronie home.pl więc zrobili to niezgodnie nawet ze swoim regulaminem... Home robi jak chce, bo dużemu wolno więcej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lesiu rozmawiałem przez chat, wkurza mnie to i powiedziałem im, że to jest nie fair gdyż wielu waszych klientów reklamuje Was i czynią to w celu uzyskania jakiegos tam profitu nie koniecznie pieniężnego, bo ja np. za punkty przedłużam sobie ważność konta.

Ale to tylko pracownik i on nawet nic nie może zrobić, gdyż jak podskoczy organom wyższym to zaraz będzie ryzykował utratę pracy.

Jeśli uda Ci się coś uzyskać drogą e-mail to daj znać, ja też podziałam.

Wydaje mi się, że problem leży po stronie szybko rozwijającej się konkurencji, która usilnie zmniejsza dochody home.pl, dlatego robią takie chwyty marketingowe by jak najwięcej im klientów zdobyć najtańszym kosztem.

Swoją drogą też już z nimi jestem od dawna ale wydaje mi się, że to dla nich nic nie znaczy.

Uczciwą metodą było by podejscie do sprawy, typu "Panownie tańszy hosting dajemy odpowiednio mniej punktów" ale czy kowalski reklamujący ich serwis na stronach przez caly rok musi codziennie sprawdzać regulamin czy home sobie go nie zmienił ?

Bezsens

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się czy napisać też maila do ich największego konkurenta (NetArt). Z jednej strony mogliby to jakoś wykorzystać, z drugiej strony sami mogliby zacząć odwalać takie szopki, bo skoro home może tak robić, to może i NetArt'owi powinno być wolno. Swoją drogą to nigdy mi się coś podobnego nie przytrafiło w NetArcie. Jak mi kiedyś nie naliczyli punktów w związku z jakąś tam promocją to manualnie dodali punkty. Poza tym tam od samego początku było określone, że w promocji "kimkolwiek jestes..." nie dostaje się pełnej ilości punktów tylko połowę. Określili to jasno w warunkach PP i po problemie.

@moto-strefa, mogę się założyć, że nie dostane żadnej odpowiedzi na mojego maila. Po prostu olali klienta, który załatwił w ciągu 2 dni 8 innych klientów, a może i więcej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności