Skocz do zawartości

Jak znaleźć autora plagiatu?

Druon

Rekomendowane odpowiedzi

Sorry, jeśli to nie odpowiedni dział. Mam postawioną stronę na WordPressie. Znalazłam dziś stronę również na WP o takiej samej tematyce, co moja strona. Autor skopiował 3 fragmenty mojej strony, z tego dwie bez podania źródła i odnośników. Nie podaje na stronie swojego adresu email. W kodzie źródłowym brak autora lub kontaktu. Komentarze nie działają. Nie wiem, w jaki sposób można takiego delikwenta namierzyć. Pomocy, bo jestem absolutnie początkująca. Jak postępować w takiej sytuacji?

Korzystam z precelków od niedawna, ale to nie typowy preselle, bo nie ma możliwości samodzielnego dodawania tekstów ani zgłaszania do admina. Przypuszczam, że ktoś sobie buduje zaplecze i może to stąd, ale i tak nie lubię, jak ktoś kradnie bez mojej zgody.

Co zrobilibyście na moim miejscu?

Jasny gwint, Mkr, nie wiem jeszcze jak korzystać z tego linku, co to mi podesłałeś, ale dziękuję za odp. Co do prokuratury to wiem, ale pytanie po co. Ja żadnych odszkodowań nie chcę i pewnie to jakiś nierozważny gość, który nawet nie wie, że to może być nie fair. Ja tylko chciałabym znaleźć jakoś kontakt do niego, a na stronie nie widzę żadnego. Stąd moje pytanie. Mam tylko adres domeny, ale na niej nic konkretnego.

Słuszna uwaga Elpav i też się prawie posikałam ze śmiechu, jak to zauważyłam. Ale nie wiem jeszcze jak tu posty zmieniać, więc tak zostało.

Zresztą słowo 'kradzież' w tym przypadku , jestem tego pewna, jest za mocne. Sądzę, że po prostu ktoś nie pomyślał. Dlatego chcę wiedzieć, jak się z nim skontaktować, a nie oskarżać.

p.s.ano już wiem, jak zmieniać posty :-)

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie