Skocz do zawartości

cal.pl


Info-Cal

Rekomendowane odpowiedzi

Nie widziałem oddzielnego tematu o problemach/sugestiach w sprawie cal.pl, dlatego pozwoliłem sobie go założyć.

Nie wszyscy są na bieżaco ze zmianami jakie tyczą firm hostingowych. Wiele osób które aktualnie szuka hostingu takie temat może ich nakierować na wybór konkretnej firmy.

Nie można także oczywiście używać forum jako spam, czy newslettera - to sprawa oczywista.

Taki temat przyda się do dyskusji na temat świadczonych przez Nas usług, skarg, zażaleń, które tutaj na forum możemy rozwiązać, a nie zawracać głowy głównemu BOK.

Biuro Obslugi Klienta www.cal.pl bok@cal.pl

tel. +48 61 6703221

kom. +48 603892579, +48 601772245

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się, jeżeli każda firma hostingowa a trochę ich mamy zacznie informować, ze zaktualizował PHP z 5.001 na 5.003 to powodzenia ;)

Czas nauczyć się używać wyszukiwania, temat jest i to nawet zaczęty przeze mnie:

https://www.forum.optymalizacja.com/index.php?showtopic=25529

https://www.punktseo.pl/darmowe-bonusy/ << rozdaje: kody do katalogów firm, kody rabatowe, szablony ZennoPoster ! |---| Moje strony: https://www.s90.pl/pozycjonowanie/ | https://www.seo-stat.pl - zapraszam.                                                                                                                                                                                          

seo-stat-logo.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

#fisty a cal.pl oferuje uptime na poziomie 100% ?

Jeśeli nie to dlaczego ma informować o każdym parominutowym przestoiu?

(heh - jakby tak na prawdę każdy hosting robił to trochę by się niektórym poczta zapchała) :P

Chyba dobrym pomysłem jest umieszczanie takich informacji na specjalnej stronie (status) a nie wysyłanie setek maili co chwilę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

#fisty a cal.pl oferuje uptime na poziomie 100% ?

Jeśeli nie to dlaczego ma informować o każdym parominutowym przestoiu?

Hmm... z regulaminu cal.pl
2.1. Administrator świadczy usługi nieprzerwanie z wyjątkiem przerw technicznych, niezbędnych do poprawnego funkcjonowania serwera Administratora.(...)

2.2. O planowanych przerwach technicznych Administrator powiadomi Abonenta w korespondencji e-mail na 24 godziny przed rozpoczęciem prac technicznych.

Nie napisałem kilka minut tylko 10-15 - kwardrans to wystrczająco dużo dla pewnych rzeczy.

Nie jest fajna sytuacja kiedy dzwonisz do boku i dostajesz tekst "jest pan szybszy on naszego monitoringu" mimo, że czeka się parę minut zanim sięgnie się po telefon.

Może ktoś stwierdzi, że się czepiam, ale jeśli jest taki zapis z regulaminie to albo firma się do niego stosuje (sama to na siebie wzieła), albo zmienia regulamin.

Pomysł ze stroną po prostu świetny ;] już lepiej rss - oszczędność czasu.

Edit:

Żeby nie było bo zaraz się posypią posty - ja rozumiem, że coś może się zepsuć, itp i nie stawałbym na głowie, że ma mi działać, tylko chodzi mi o to co firma oferuje a jak jest w rzeczywistości (dla tych co powiedzią "ale tak jest w każdym regulaminie" - kiedyś na kasetach i płytach z filmami też była ta sama regułka tekstu... :D )

(-:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak - o zaplanowanych przerach technicznych powiadamiamy o tym użytkowników, lub jeśli jest to planowana przerwa na dłuzej to po prostu przenosimy ich z jednego serwera, na drugi - tak miało to miejsce niedawno w przypadku serwera H5.

Co innego, jeśli nastąpi jakaś nie spodziewana awaria - czy jakiś klient obciąża za bardzo konto, przez co jest duży load na serwerze, czy w ekstremalnych przypadkach apache się wysypuje. Mogą też wyniknąć inne awarie, które nie są z Naszej winy, a np. z winy serwerowni.

O takich 'drobnych' kilkunasto minutowych awariach nie informujemy.

Biuro Obslugi Klienta www.cal.pl bok@cal.pl

tel. +48 61 6703221

kom. +48 603892579, +48 601772245

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A z ciekawości zapytam - często takie drobne rzeczy się zdarzają? (ciekawi mnie ile się "traci" w skali roku)

No i jakiś komentarz do zacytowanych punktów regulaminu? Bo z niego wynika jasno "usługa świadoczone nieprzerwanie z wyjątkiem przerw technicznych, które są zapowiadane 24h wcześniej", w ogóle nie ma vis maior.

(-:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zdarzają się często takie drobne pady, wręcz można powiedzieć, że ich nie ma :D

Jak już to z racji aktualizacji oprogramowania, czy tych przerw technicznych powiadamiamy klienta.

Co do regulaminu - za nie przewidziane przerwy techniczne nie wynikające z Naszej winy niestety nie możemy odpowiadać, a tym bardziej powiadamiać o nich.

W razie wystąpienia jakieś awarii priorytetem jest naprawienie jej, a nie wysyłanie mailingu.

Biuro Obslugi Klienta www.cal.pl bok@cal.pl

tel. +48 61 6703221

kom. +48 603892579, +48 601772245

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie, że padów mało. :)

Co do regulaminu - za nie przewidziane przerwy techniczne nie wynikające z Naszej winy niestety nie możemy odpowiadać, a tym bardziej powiadamiać o nich.

Wiem i chyba nikomu nie przyszło do głowy wymagać takich rzeczy ;).

Chodzi mi o to, że w regulaminie (czyli umowie między wami a klientem) napisaliście, że odpowiadacie za takie przerwy i powinniście o nich powiadamiać - tak wynika z treści, więc komuś może kiedyś coś strzelić do głowy i zacząć tego wymagać, bo taką umowę z nim zawarliście.

Jeśli dalej to jest niezrozumiałe to daję przykład z regulaminu np. nazwa.pl:

Obowiązki i odpowiedzialność NetArt.

1. NetArt zobowiązany jest do świadczenia usługi serwera w pełnym zakresie z należytą starannością. NetArt nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi z przyczyn leżących po stronie innych podmiotów.

i np. kei.pl:

§ 12. Zasady odpowiedzialności Operatora

1. Operator ponosi odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Klientowi spowodowaną niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem Umowy, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie Umowy jest następstwem okoliczności, za które Operator nie ponosi odpowiedzialności.

A w cal.pl brak wzmianki o vis maior.

(-:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności