Skocz do zawartości

Mail z Nazwa.pl


SIRK

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 107
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Ale przecież napisali o co chodzi?

I czy to coś dziwnego, że zaznaczyli co się stanie gdy prośba nie zostanie zrealizowana?

Niestety ale często jest tak, iż Klienci po prostu ignorują takowe wiadomości... a później dziwią się, że coś jest nie tak.

MasterNET.pl od 7 lat w sieci

Infolinia: +48 12 350 20 01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nazwa.pl jest dobra do postawienia bloga, nic wiecej. Nie pierwszy raz zawiedli i nie ostatni, ja osobiscie odradzam, jak juz wczesniej pisalem mieli problem z obsluga mojej strony przy 10.000 uu dziennie...

Jesli oni nie radza sobie z takimi userami jak autor tego posta, lub takich jak ja, to swiadczy o ich "profesjonalizmie"...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobną sytuacje, rozmawiałem przez ponad 2h z osoba BOKu i doszło do takiej sytuacji:

Marcin: Czyli mam do wyboru. Zablokowane konto spowodowane zbyt duza iloscia plikow, lub skasowanie plikow z nadzieja na odblokowali jednoczesnie z informacja ze zostane zablokowany spowodu wykonywania zbyt duzej ilosci operacji

Marcin: podczas usuwania plikow

Bartosz Nowak: Tak, dokładnie takie ma Pan alternatywy.

Teoretycznie limit w netarcie wynosi 100.000 plików ale mi wysłali mail z powiadomieniem jak miałem 300.000, konto zablokowali... byłem na wakacjach a zadzwonić to już nie łaska....

stopka usunieta z wpoodu wirusa na stronie docelowej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teoretycznie limit w netarcie wynosi 100.000 plików ale mi wysłali mail z powiadomieniem jak miałem 300.000, konto zablokowali... byłem na wakacjach a zadzwonić to już nie łaska....

Może jeszcze mieli do kina Cię wziąć i popcorn Ci kupić? :)

Jak ktoś traktuje swój biznes/serwis poważnie, to sprawdza maile na wakacjach.

INSANE - doradztwo, aplikacje bazodanowe, witryny internetowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teoretycznie limit w netarcie wynosi 100.000 plików ale mi wysłali mail z powiadomieniem jak miałem 300.000, konto zablokowali... byłem na wakacjach a zadzwonić to już nie łaska....

Co za głupia firma... przecież powinni przyjechać do ciebie i powiedzieć ci to osobiście! Do sądu z nimi! A co tam!

Boże...

"Szaleństwem jest chodzenie po ulicy z połówką melona na głowie i powtarzanie: Jestem chomikiem"

Dick Steele, Agent WD-40 [*]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zająłem ponad 3gb i tylko czepili się do katalogu cache - rozumiem, nie mam nic za złe, dobra praca ...:)

Robię barcampy: Aula Polska i RadomIT i kilka innych.

Czy wiesz, że największe prowizje w branży turystycznej i masę narzędzi daje Odpoczne.pl (bez ref'a)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to jest jak myślisz, że się znasz na tym.

Jak napisali poprzednicy... za dużo plików w katalogu.

Podobnie miałem gdy tworzyłem serwis do hostowania zdjęć. Uploadowane zdjęcia musiałem paczkować w katalogi po MAX 1k plików.

blog o apple | highlab.pl - blog technologiczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybacz ale jeżeli mają blokować konta i nie ma odpowiedzi przez 2 tygodnie, to chyba wypadało by zadzwonić i dowiedzieć się co się stało? No tak, dzwonią tylko z pytaniem czy mam zamiar przedłużyć konto...

Jeśli zablokowali Ci konto i wysłali maila, a Ty nie zainteresowałeś się ani mailem, ani niedziałajacym kontem to najwyraźniej jego działanie nie jest dla Ciebie szczególnie istotne. Chyba żartujesz twierdząc, że powinni monitorować korespondencje z Tobą i przeprowadzać śledztwo dlaczego nie odpowiedziałeś na tego czy tamtego maila. Skoro nie sprawdzałeś poczty przez parę tygodni to możesz mieć pretensje wyłącznie do siebie.

INSANE - doradztwo, aplikacje bazodanowe, witryny internetowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem MMP doskonale.

Kiedyś mi zablokowali konto za "za dużą ilość zapytań", bez żadnego uprzedzenia ( np wcześniejszy mail, że zablokują jak nie zoptymalizuję / zmienię ).

Wchodzę sobie około południa na stronę i widzę, że została wyłączona. Wchodzę na ftp i widzę ze jakieś 2-3 godziny wcześniej został stworzony plik htaccess blokujący wcześniej. Dzwonię do nich, przebijam się, przez 2,3 osoby i dowiaduję się od konsultanta: "właśnie miałem do Pana pisać maila, jest za dużo zapytań, w mailu będzie wszystko napisane", po 2 godzinach otrzymuję maila z informacją o zapytaniach i info, że jak już zmienię skrypty lub skasuję aplikację to mam się zgłosić do konsultanta.

Po zmianach, dzwonie do konsultanta ( znów parę osób ) i na końcu każą mi napisać maila do admina. Admin odblokowuje stronę.

Po paru tygodniach sytuacja się powtarza z tym, że prawie od razu dostaję info że wypowiadają mi umowę i zwracają wyliczoną przez nich kwotę z ilości dni, która pozostała do wygaśnięcia umowy.

A i jeszcze jedna sprawa - nie doczytałem się w opisie usługi niczego o ilości zapytań to raz, a dwa, jak chodzi o przedłużanie kont to oczywiście dzwonią, ładnie się przedstawiają itp itd, a jak komuś interes ( np sklep ) zamkną to nawet im się maila nie chce napisać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no coz okazalo sie ze nie jestem w tej sprawie bez winy.

program flashfxp (ktorym sie sugerowalem) nie wskazywal prawidlowej ilosci plikow i stad cale zamieszanie, a na serwerze zapodzial sie pewien folder cache i w sumie tyle na temat.

Sprawe wyjasnilem z adminami NetArt - musze przyznac, ze byli bardzo pomocni bo w koncu wskazali dokladnie o ktory folder chodzi a nie tylko ogolnikowo ze www.

Mimo wszystko uwazam, ze informacja o maksymalnej ilosci plikow w folderze powinna byc wyraznie napisana w regulaminie, zwracalbym na to uwage.

Czlowiek uczy sie cale zycie.... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ja mam nieco podobny problem z nazwa.pl.

Ponieważ mam na serwerze kilkanaście kont nie mogę z niewyjaśnionych powodów zostawić wiadomości pocztowych na serwerze pomimo ustawień firefoxa.

Gdy zacząłem się dopytywać to kazali mi zmienić hosta na serwery.pl

Jak widać limity zajętości dysku i transferów wg umowy są przez Netart traktowane jako chwyt marketingowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności