Skocz do zawartości

roznice w denach pozycjonowania


worker.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Skad wynikaja tak diametralne roznice w wycenianiu uslug pozycjonowania ?

W tych samych warunkach jeden wycenia na 200 zl a inny na 6000 zl.

Kto tu kogo nabiera a kto probuje "ogolic frajera" ?

Wycena 200 zl wydaje sie mocno podejrzana ale i 6000 zl tez wydaje sie proba lekkiego zarobku ?

co o tym myslicie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wazne jakie frazy

maluch za 500zł i ferrari za 500 k....

jedno i drugie niby jest samochodem

przy maluchu zadnej gwarancji, ani ze zapali ani ze dojedziesz jesli juz zapali.

do tego kazdy aspekt wspołpracy z nim jest mało przyjemny.

Trochę informacji o mnie i kontakt: Leszek Wolany

Jedyny: Magazyn Marketingu w Wyszukiwarkach SEM Specialist

Droga do efektywnej pracy - Najlepszy system oparty o Getting Things Done - nozbe.com Teraz także po Polsku, z aplikacją na iPhone i iPada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepraszam ale jakos nie bardzo rozumiem, chcesz powiedziec ze pozycjonowanie moze byc tylko i wylacznie drogie ? i porownanie tego zabiegu z ferrari to chyba przesada. Nie jest to jakies topowe narzedzie marketinku netowego.

nie wazne jakie frazy

maluch za 500zł i ferrari za 500 k....

jedno i drugie niby jest samochodem

przy maluchu zadnej gwarancji, ani ze zapali ani ze dojedziesz jesli juz zapali.

do tego kazdy aspekt wspołpracy z nim jest mało przyjemny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepraszam ale jakos nie bardzo rozumiem, chcesz powiedziec ze pozycjonowanie moze byc tylko i wylacznie drogie ? i porownanie tego zabiegu z ferrari to chyba przesada. Nie jest to jakies topowe narzedzie marketinku netowego.

nie do końca, to zależy od "poważności" pozycjonera i przede wszystkim od fraz,

a marka firmy , tak jak w każdym biznesie ma znaczenie.

234x60.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skad wynikaja tak diametralne roznice w wycenianiu uslug pozycjonowania ?

z diametralnie różnych umiejętności w wycenie + diametralnych różnic w portfolio + diametralnych różnic w zapleczu

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważam że cena jest warunkowana kilkoma czynnikami.

To jest tak że każdy na swój sposób szacuje trudność frazy, czyli przebicie się przez konkurencje. Jeśli Twoja fraza ma do pokonania 20 mocno obliniowanych stron to wiadomo że nakłady finansowe muszą być duże. Jednak inna osoba oprócz tych linków sprawdzi wiek tych domen i jeśli te domenki są stare to nakład finansowy nie będzie duży ale wielki ;-)

Inna sprawa że ktoś ma wielu klientów i mocne zaplecze na którym ma wolne miejsca na linki, tym samym nie poniesie dużych nakładów finansowych na jego rozbudowywanie Tobie też może dać niższą cenę choćby po to byś nie szukał gdzie indziej.

Istnieje tez ludzka pazerność ;-) która w tej dziedzinie polega na tym że pozycjoner widzi że wbijając cię do top 10 daje ci możliwość dużego zarobku bo ty sprzedajesz np.: nieruchomości więc sam też chce kawałek z tego tortu.

Jednak osoba która zajmuje się pozycjonowaniem zawodowo i ma dużą wiedze nie da ci zawyżonej ceny bo zdaje sobie sprawę z tego że kiedyś po prostu się skapniesz że za dużo od Ciebie ciągnie i zrezygnujesz z usług.

Pozycjonowanie i reklama Reklamedia.pl - Pozycjonowanie - Reklamy Porady, opinie, newsy i przemyślenia o SEO. Zapraszam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Istnieje tez ludzka pazerność ;-) która w tej dziedzinie polega na tym że pozycjoner widzi że wbijając cię do top 10 daje ci możliwość dużego zarobku bo ty sprzedajesz np.: nieruchomości więc sam też chce kawałek z tego tortu.

Akurat w przypadku nieruchomości to nie byłaby pazerność, tylko konkurencja z o wiele większym budżetem...

Program partnerski na Twoje katalogi i precle! Nawet 20% prowizji!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Istnieje tez ludzka pazerność ;-) która w tej dziedzinie polega na tym że pozycjoner widzi że wbijając cię do top 10 daje ci możliwość dużego zarobku bo ty sprzedajesz np.: nieruchomości więc sam też chce kawałek z tego tortu.

to nie pazerność to logiczne myślenie.

Jeżeli jest fraza, za którą opłaca się płacić 3000 zł - to ten który wyżmie 400 wcześniej czy później odpadnie, albo zacznie pracowac dla konkurencji - logika i ekonomia. A jeżeli jest ktoś komu opłaca isę tylko płacić 300 zł to niech idzie szukać miejsca gdzie indziej (innym zestawie fraz :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A teraz sproboje to troche wytlumaczyc bo tego typu pytania sie czesto pojawiaja.

Porownam to troche do innej branzy "uslugowej"

Idziesz do agencji i nie wiesz jak cie dana "panna" obsluzy, kierujesz sie na poczatku jej "portfolio" czyli jej wygladem.

Mozesz miec ladna i piekna za 400 zl i jakas mniej atrakcyjna powiedzmy za 100 zl. W obu przypadkach usluga bedzie wykonana tylko z roznym twoim zadowoleniem.

P.S

W obu przypadkach nie ma gwarancji.

:]

Używaj Cuilla i Hakii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby to wytłumaczyć - jeżeli jescze ktoś nie kuma - potrzeba przynajmniej 25 minut nawijania :). Za kilku dni będzie materiał z Grillit na kótrym o tym właśnie opowiadałem dam lnka i może chociaż trochę się wyjaśni dlaczego czasami niektórym nie opłaca się pozycjonować i już :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności