Skocz do zawartości

SEM


Rekomendowane odpowiedzi

Media Contacts realizuje kampanie z wykorzystaniem kilkuset słów kluczowych

Po wdrożeniu nowego narzędzia  MCAdLearn4Search pod koniec 2004 roku Media Contacts realizuje obecnie kampanie w wyszukiwarkach w oparciu o kilkaset słów kluczowych (600 - 1000 słów dla pojedynczej kampanii), w których każde słowo jest osobno monitorowane, mierzone i zarządzane - czytamy  w komunikacie.

"Posiadamy informacje o efektywności sprzedażowej każdego wykorzystywanego słowa - mówi Sławomir Kornicki, Dyrektor Zarządzający Media Contacts - i odpowiednio optymalizujemy w czasie rzeczywistym prowadzoną komunikację. Nie wykorzystujemy jeszcze modułów do automatycznego bidowania w oparciu o efektywność sprzedażową ponieważ konkurencyjność na tym rynku w większości przypadków nie jest jeszcze duża."

W chwili obecnej Media Contacts prowadzi tego typu kampanie dla kilku klientów, między innymi z branży IT, finansowej, budowlanej czy turystycznej. Komunikacja będzie sukcesywnie rozszerzana w celu wykorzystywania nawet kilku tysięcy słów kluczowych.

Search Engine Marketing (SEM) przeżywał intensywny rozwój w Europie Zachodniej i Stanach Zjednoczonych w 2004 roku. Po wdrożeniu zaawansowanych narzędzi służących zarządzaniu wyszukiwarkami marketerzy byli skłonni alokować nawet kilkaset tysięcy USD miesięcznie na komunikację tylko i wyłącznie w wyszukiwarkach. Udział SEM w media planach w niektórych branżach sięgnął 80-90% a kampanie realizowane są z wykorzystaniem 50-100 tys. słów kluczowych.

SEM pozwala efektywnie wykorzystywać sprzedażowo nawet kilkadziesiąt tysięcy słów kluczowych, podczas gdy korzystając z programów SEO (Search Engine Optimization) stronę można efektywnie wypozycjonować w tzw. "natural search" dla maksymalnie 10 słów kluczowych, co znacznie ogranicza skalę sprzedaży generowanej przez wyszukiwarki. 

chyba o to chodziło ?

Chodzi o zarządzanie "płatnymi słowami kluczowymi" czyli Linkami Sponsoowanymi, Boksami, AdWords'ami itp.

Generalnie - fajne - ale tanie to chyba nie jest :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Od jakiegoś czasu zaglądam na forum i mam trochę mieszane uczucia. Dużo informacji, ale też sporo dezinformacji (albo inaczej, nieporozumień). Choć często informacje stąd są dla mnie cenne, to długo zbierałem się do rejestracji. Dziś akurat trafiłem na "sprawę" IAB, a także właśnie ten post o Media Center... wreszcie coś może wniosę...

"Posiadamy informacje o efektywności sprzedażowej każdego wykorzystywanego słowa - mówi Sławomir Kornicki, Dyrektor Zarządzający Media Contacts - i odpowiednio optymalizujemy w czasie rzeczywistym prowadzoną komunikację.

Brawo, wreszcie sukces SEM zmusił Chłopców Banerowców do zerkania w logi.

Nie wykorzystujemy jeszcze modułów do automatycznego bidowania w oparciu o efektywność sprzedażową ponieważ konkurencyjność na tym rynku w większości przypadków nie jest jeszcze duża."

Radzę zacząć wykorzystywać, bo trening czyni mistrza a konkurencja nie śpi.

W chwili obecnej Media Contacts prowadzi tego typu kampanie dla kilku klientów

to pozostawię bez komentarza...

SEM pozwala efektywnie wykorzystywać sprzedażowo nawet kilkadziesiąt tysięcy słów kluczowych

ooops! jednak nie zerkają w logi.

Siedzę w SEM od 5 lat. Mogę zgodzić się z tym, że SEO można robić dla 10-20 fraz. Zgadzam się z tym, że PPC nadrobi resztę - POLECAM WSZYSTKIM PPC! - ale jak mi ktoś mówi o efektywnym wykorzystaniu KILKUDZIESIĘCIU TYSIĘCY słów, to mi ręce opadają.

Ja badam konwersje i ROI słów/fraz kupowanych w PPC więc wiem swoje... i mam więcej niż kilku klientów.

Kończąc mojego pierwszego posta:

1. Firmy takie jak Media Contacts jeszcze nie czują SEM blusa i bardziej opierają się na doświadczeniach wyczytanych z gazet niż z własnych.

2. Ludzie na tym forum nie doceniają PPC.

Pozdrawiam

mjr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności